קרוב לשבע שנים באתר "צורה" ועדיין היד (עם העט) נטויה.
נשוי ואב לשתי בנות.
עוסק בכתיבה בתור תחביב ובתור עורך ספרותי ורעיוני
לאחרונה יצא ספרי "מיתר סמוי"
[ליצירה]
נכבה?
אם היינו מנוצחים לא היית כאן בכדי לכתוב את השיר. אם כי הפליטים הפלסטינים בהחלט סבלו, בין השאר בשל האחים שלהם שכמעט ולא נקפו אצבע לטובתם.
דע לך שגם יהודים היו פליטים במלחמת העצמאות: יישובי הספר בנגב ובגליל התקרונו מנשים וילדים ומכוחות בלתי לוחמים. שכונות הספר בירושלים ובתל אביב התרוקנו. אמנם לאחר המלחמה שבו פליטים אלו לבתיהם. אך פליטים הם היו, ולו לכמה חודשים. אתה מתעלם מהעובדה שבין נובמבר 1947, עד מרץ 1948, בתקופה בה היישוב העברי רק התגונן, נפלו ונרצחו כ-2000 יהודים. חלק גדול מהם אזרחים. אפילו בשלוש שנות האינתיפאדה השנייה לא הגענו לכמויות שכאלו. אז אל תהיה גאון ואולי תקרא נכוחה על מלחמת העצמאות. אני בטוח שאם היית נוכח כאן ב-48 היית נלחם (או שהיית בורח מן הארץ)
[ליצירה]
ברוח בדם נפדה את פלסטין
ברחוב, בכיכר נזעק פלסטין.
אנחנו צעירים יהודים
המוכנים להמיר דעתנו
לשנוא את עמנו
אך לאהוב את עצמנו.
נוותר על כל מטר רץ
מהירדן ועד חיפה והמפרץ
בנותינו יקריבו הבתולים
למען שהידי החללים
יטפסו עימם לגן העדן
או שיקפצו ממרפסת אדן
אבל אנחנו נשמור הממון
בכספות שוויץ שבארמון,
את הוילות כבר קנינו הו היי
מי בסידני ומי באל איי... :-)
תגובות