בוקר אחד זה יקרה גם לך –

אתה תתעורר, תסתכל על הדירה הקטנה שלך, על הבלאגן שהשארת  כשלא מצאת מה ללבוש, ובקלות תוכל להשוות את כל זה לחיים שלך.

לחוסר הסדר בחיים שלך ,להחלטות שגויות שלקחת ולמעשים דפוקים שאתה מצטער עליהם.

אתה תקום בבוקר הזה ובאמת תשקול לדפוק את הראש,

כבר לא תוכל לעמוד מול המראה ולנפח לעצמך את האגו, אתה תחפש משהו שיעזור לך לעצור את הטירוף הזה, שנקרא בשפה הכי עממית – "החיים הדפוקים שלך" ...

אבל תמשיך לחיות אותם כמו שאתה רגיל, עד שבאמת תבין כמה אתה תקוע ואז תתחיל לבקש עזרה.

 כל החיים שלך חיית את הרגע, ולחיות את הרגע זאת דרך חיים המאפיינת את סוג האנשים שמחפשים תירוץ לטירוף.

[חברה מאד טובה אמרה לי פעם, ש כל תיאוריה – היא דרך חיים, וכל דרך חיים יכולה להישמע הכי טובה מפיו של איש השיווק, ובגלל שאנחנו חברות כל כך טובות (בלי טיפה של ציניות) – היא הסכימה שאספר לכם, על הגרסה המיוחדת שלה לתיאוריה הזאת (בתנאי שאפרסם את שמה ב´תודות´ כשהספר שלי יצא מהארון) ואני הסכמתי, גם ככה אני לא מתכוונת לכל ה´תודות´ האלה.]

 שימו לב - הלוגו המחודש, הסמל המסחרי הבא, הגרסה הרשמית, המקורית והמחודשת של "לחיות את הרגע" :

"לחיות את הרגע ולהיתקע איתו כל החיים" – גאוני לא?!

 הגרסה החדשה, מעודדת אותך – הצרכן הנאמן, לרכוש כל שירות או מוצר שגורם לך אושר.

או במילים אחרות :

לך, תקעקע את עצמך בכל הגוף, תזיין כל היום בלי הגומי, תכניס מישהי להריון, אל תלחץ  - תתחתן איתה, לא יהיה טוב ?! - תבגוד בה.. הכל רגעים קטנים ויפים!

תגיד לה "אישה..למטבח!" – היא תסרב?! תדפוק לה את הראש בפינה של השולחן, תנסה דברים חדשים, תתחיל עם טבעי אחר כך תסניף קצת קוק, אחרי חודש תתחיל לפספס ורידים,  ותמשיך לעשות דברים  שעושים לך טוב, דברים שעושים אותך מאושר, תמיד תחיה את הרגע, כל החיים הדפוקים שלך את אותו רגע.

 (היום כבר לא כותבים את האותיות הקטנות בקטן,להלן – האותיות הקטנות : .. ואתה תהיה תקוע עם הרגע הזה, תהיה תקוע בכלל, תרצה להשתנות, אבל לא תוכל,                       כי ברגע שרוכשים סמל מסחרי כל כך מצליח, ומשלמים בתשלום אחד של "הכל או כלום" – בסופו של דבר, ש ´הכל´ נגמר, נשאר רק כלום.)

 (האותיות הגדולות):  "לחיות את הרגע (הכל או כלום) ולהיתקע איתו כל החיים" זה הדבר הגדול הבא המשווק כמו לחמניות חמות אחרי הצום, ואם כבר שיווק –

אז גם בשיווק יש כמה כללים.. ואלה הם:

 $) כלל ראשון בשיווק – "שווק את עצמך, אם לא יקנו את המוצר – לפחות יקנו אותך"

וכאן בעצם נכנסת שורת השיווק העצמי שלי.. "יש הרבה דגים  בים.. ורק אחת שוחה הפוך.."

$)כלל שני בשיווק – "המוצר סלש השירות, הוא התוצר הכי גאוני והכי פרקטי שהופק אי פעם ו´שיווק´ פירושו לגרום לאנשים להאמין בזה"

ואם כלל שני אומר – למכור לך חרא ולהבטיח שתחרבן יהלומים אז הרי זה מה שאני עושה-                                             

ותוך פחות מחודש, עם "לחיות את הרגע" – אתה רזה יותר, יפה יותר, צעיר יותר וחכם הרבה יותר.

 (עוד אותיות קטנות : את התוצאות אף אחד לא מבטיח, אנו רק מתחייבים לכך,שעם הרגע שבחרת –

אתה תהיה תקוע לכל החיים, תתחדש !!!)