אני באמת ובתמים מאמינה שאדם נולד עם גורל שנקבע לו מראש. אומנם ניתן לשנות את הדרך לאותו הגורל, כשם שניתן להגיע לאותו בית דרך שבילים שונים כך ניתן להגיע לאותו גורל בדרכים שונות.

אדם בחייו ניצב בפני צמתים רבים. כל בחירה, ולו הקטנה ביותר, היא גורלית ויכול מאוד להיות שביום מן הימים היא תשפיע על חייו בצורה משמעותית. אנו בוחרים את השבילים לגורלנו תוך כדי עשיית טעויות ושגיאת שגיאות, תוך כדי למידה וצבירת ניסיון אך גם תוך כדי הנאה ואגירת חוויות.

מילה אחת, מספר מסוים, תאריך מדיוק יכול להיות בעל משמעויות כה רבות לאנשים שונים.

התאריך השמח ביותר בחיי אדם יכול להיות יום אבל נוראי לשכנו, יום שלאחד נחשב כיום גורלי- כתפנית בחייו יכול להיות לאחר סתם עוד יום, מילה מסוימת שלאחדים תשמע סתמית יכולה להיות כה משמעותית לאחר. אנשים, מקומות, תאריכים כל אלה מעלים בנו, איש איש לעצמו, זיכרונות - אישיים, פרטיים, לעיתים משמחים, לעיתים כואבים. מלאי רגשות ככל שיהיו כל זיכרון כזה בנה אותנו, הפך אותנו למה שאנו כיום. כל פנייה שפנינו, כל החלטה שלקחנו, כל שיקול ששקלנו- עיצב אותנו, את האופי שלנו, את האישיות, את הפנימיות. אם כך, מה היה קורם אם?

מה היה קורה אם אחת ההחלטות שלקחתי הייתה שונה, היכן הייתי היום?

אני לא מדברת על החלטות "מזעריות" כגון  מה ללבוש היום או האם לאכול קרואסון שוקולד או חמאה, אני מדברת על החלטות קצת יותר "גדולות".

בית ספר שונה, היה לוקח אותי למקום אחר לגמרי מהיכן שאני נמצאת בו היום.

התחברות לאנשים שונים הייתה הופכת אותי לאדם שונה ממה שאני היום.

התאהבות באדם שונה הייתה משנה את תפיסתי לגבי האהבה.

אל תטעו לחשוב, אני אוהבת את החיים שלי, אני מרוצה מהאישיות שלי ומהאנשים איתם התחברתי, אבל אני לא יכולה שלא לתהות מה אם?.. מה אם הייתי בוחרת בשביל אחר?

במצבי הנוכחי, בעת כתיבת שורות אלה, אני מלאת אכזבה, מלאת מרירות, כועסת ופגועה. מנסה להבין מה לא בסדר בי? האם יכול להיות שכולם צודקים ואני טועה? ובכל זאת ישנו דבר אחד שאני יודעת בוודאות... אסור, לעולם, שבחירת הדרך תושפע מדרכו של אדם אחר. גם אם אותו אדם רוצה בטובתך. עלייך להיות נאמן אך ורק לעצמך, הרי רק אתה יודע מה באמת טוב בשבילך.

חברים באים והולכים, אהבות נגמרות ומתחילות, כסף מרוויחים ומבזבזים, משפחה גם היא נעלמת ולא תמיד מלית ברירה, אך אתה- עצמך- לעולם לא תלך, לעולם תיעלם. יהיה עלייך לחיות עם אותן בחירות עד שארית חייך ועל כן עצתי לך היא להיות שלם עם בחירותייך והחלטותייך. לא תרצה להעביר את כל חייך בתהייה. נכון?