[ליצירה]
מרגיש לי שרצית לומר משהו נוסף ולא אמרת. האומנם?
המילה חודר צרמה לי כאן בהקשר הזה.
שיר עמוק וטוב.
תודה לך.
[ליצירה]
[ליצירה]
עצוב היותר.תחושת הקור עולה מהשיר וזה כואב
הלוואי ולא אדע חוויות כאלו(מכיוון שאיני חוויתי חווויות כאלו איני יודע איך זה מרגיש)בטוחני שנפש האדם תתגבר
[ליצירה]
תמי אני עדיין לא מסכים איתך עד כמה שזה אומר תודה על ההשקעה זה כבר מחרפן ונראה בעיני לא רציני למשל אם משהו כל שנייה וכל משפט שאת מדברת איתו היה אומר לך שבת שלום לא היית מתחרפנת? אחרי השבת שלום השלישי זה היה נראה לך כן?ואפילו עם הוא אומר שהוא אוהב אנשים ואת השבת ולכן הוא מרגיש צורך לומר זאת כל שנייה היית מקבלת את זה לי נראה שלא .קחי לתשומת לבך
יובל
[ליצירה]
שיר יפה אך גם אני לא הבנתי את השיר למה ברגעי משבר? חוץ מזה אני מאמין שאדם נולד בכוונה לאן שהוא נ ולד ואוסף טרמפיסטים צודק . היית רוצה להוולד ערבייה או גרוע מזה בים(וולא באונייה)
יובל
תגובות