כי השלהבת בנשמתו של יוצר לא יכולה לעצור במהלכה מעלה מעלה...לבעור!
זהו גורלו של משורר...
הכתיבה שלך נורא עדינה ונדמה שכאילו בשקט אתה חודר לנשמות של אחרים...ונוגע...
בהערכה רבה
פרח בר.
[ליצירה]
כי השלהבת בנשמתו של יוצר לא יכולה לעצור במהלכה מעלה מעלה...לבעור!
זהו גורלו של משורר...
הכתיבה שלך נורא עדינה ונדמה שכאילו בשקט אתה חודר לנשמות של אחרים...ונוגע...
בהערכה רבה
פרח בר.
[ליצירה]
בועז, אתה באמת מקנא
יש אימרה " הצורה היא התוכן" ואני נאלץ להסכים
ההתעסקות של הדס עם המוות היא לשם דבר באתר
אם הבנתי נכון, יש פה גם רמיזה לפרספונה וגם רמיזה לגנוזיס (הלוצ'יפר שמתקשר אם האנשים הכלואים בשביו של הדימאורגוס ואכמ"ל)
[ליצירה]
הייתי שמח אילו היית חוזרת לעסוק בתנ"ך ובמיתולוגיה היוונית - זה הרבה יותר מעודד מהשואה
"אל תביטו לאחור, הניחו להולכים"
למרות שאני לא מסכים עם המשפט הזה בד"כ והשואה היא נושא חשוב שראוי לעסוק בו, אעפ"כ, איני יודע עד כמה כדי "לשקוע" בעיסוק זה.
אני מבין שזהו כנראה הנושא שמעסיק אותך יותר מכל בשנה וחצי האחרונות, אך איני יודע עד כמה זה בריא לאדם צעיר לחיות את השואה כל הזמן.
אתוודה שלטעמי את חוזרת על עצמך יותר מידי בשירי השואה הללו. זה כמובן לא מפתיע - השואה לא עודכנה בשנה האחרונה ואין מנוס אלא לחזור על הסיפור שוב ושוב...
ועם כל זאת - חבל.
[ליצירה]
ליצחק!
א. בענין הקדמות: כמו שהרמב"ם ציין במורה : הוא מאמין בבריאה לא בגלל שאמונה זו מהותית ליהדות אלא בגלל שאין הקדמות נראת לו הגיונית (והיו מגדולי ישראל, שהאמינו בבריאת יש מיש)
ב. יש הרבה דרכים להבין את מושג הנס ועין רמב"ם במורה
לדעתי, פשוט שגם הנס משתייך לשרשרת הסבות והתוצאות (להזכיר: בלעדי עקרון הנסיבתיות אין מחשבה אנושית אפשרית)
ג. וד. ראה המשך החבור!
[ליצירה]
סטיליזציה מושלמת של הסגנון התנ"כי
הביקורת על נביאי השקר הייתה מאד מאד לרוחי
היית יכול להוסיף שנביא השקר, ברצותו את בנו לשמש בתפקיד כהן גדול, הפקיר את הכהונה הגדולה להדיות, בדומה לחוניו שהפקיר את הכהונה ליאסון בזמנו ודל"ב
מיהו נביא האמת המדובר?
תגובות