[ליצירה]
בהתחלה-
חשבתי שאתה מדבר על אלוקים, אבל אח"כ כבר לא הייתי בטוח. אודה לך אם תיתן לי (ואפילו ב"מכתב אישי" כאן באתר) איזשהו פירוש רש"י (או תוספות) על שירך זה. בתודה- החזן.
[ליצירה]
"וואו"
זו המילה שיצאה מפי כשסיימתי לקרוא.
אוקיי.. אני מנסה להתחיל לכתוב כאן ביקורת נלהבת.. אבל.. עזבי..
אם מישהו רוצה תמונה להגדרה "אין מילים בפי" הוא מוזמן לצלם אותי בזה הרגע..
[ליצירה]
וואו!!
[מנסה לסגור את הפה לאט לאט, לחזור למציאות, להתעורר מהחלום...]
היה מדהים!
זה התחיל מהלתת מנוחה לתיבת המטמון, כמו שטובי אמר, אח"כ עבר לילדים בכיתה א', לאסיר, לכל הסיפורים...
והקטע עם הבועה ענק!!
ואחרי זה, כל הקטע האחרון, עם להחליף מפתחות, סיפורים, ו... אין, פשוט מדהים!
בהחלט אחד הטובים ביותר שקראתי פה!
[ליצירה]
תשובה וכפרה
אולי הסבל שהם עוברים במרחב האנושי הוא זה שדוחף אותם החוצה, הוא זה שמאפשר להם להתקבל במרחב האינסופי. חלק מתהליך הכפרה, התשובה... אחרת, אם הם לא יעברו תהליך זיכוך לפני שהם פוסעים מעבר למגבלות הזמן והמקום, הם עלולים ליפול לשאול.
[ליצירה]
שמעתי שאומרים שזה האנדרנלין הזה של להט הקרב שגורם לחיילים שלא להרגיש את הקטיעה באותם רגעים, שמעתי גם שברגע שסף המתח ועוצמת הרגוש יורדת, הם מתמוטטים באחת.
אולי באמת זה ההסבר לכעשרים השנים שעוברות על האדם מאז חוויית הניתוק של הלידה ועד שפתאום מכה בו החסר.
אבל מתישהו זה מכה בו.
וכואאאאב..
[ליצירה]
אהמ
יש פה הרבה חידושים עבורי
(זה באמת מה שמתרחש סביבי כשאני כובשת את עיני בסידור?)
אבל לא הבנתי מאיפה ולמה תיאורי הגועל?
האם יש איזו חובה להרוס כל הנאה שמפואית ברסיסי בשר מדממים?
לא ברור לי