[ליצירה]
רעיונות מעולים לשיר, נכון שזה מה שזה אומר, אבל אם היית מרחיב למשפטים שבאים לבטא רעיונות אלה אני חושב שהיית יכול להוציא משהו הרבה יותר יפה.
אז אל תתעצל, קדימה לעבודה. מצפה לראות משהו פנטסטי כשאחזור עוד חודש מהישיבה.
[ליצירה]
אני חושבת שהקטע קצת מפוספס, מה בין זה לבין אוסף אסוציאציות? לפעמים "פחות זה יותר", אבל לפעמים פחות זה רק פחות. וחבל. עד שאתה מפציע כאן, תשקיע בנו יותר.
:)
[ליצירה]
נכון אמרה ערוגה!
תשקיע!
אביתר אין היא מתכוונת לרע כלל היא רק חוסכת במילים.
ולמרות זאת זו התחלה לפני פרוץ המחסום שבך.
זה יותר נשמע כהגדרה לעיניים!
אבל תמשיך וקרנך יעלה, כל שאתה צריך זה להבין שיר מהו.
זה טוב
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
ובכן... אנשים נרעשים, אולי בצדק, כי ככה זה נראה. מקקי הקטן והחמוד כן צודק, ערוגה אפשר להוריד טורים. הכתיבה לא נגזלת כפשוטו...
תודה לכם.
אתם גדולים.
רק תמשיכו להגיב, זה יעשה את שלו...! רק טוב.
ג'וק,!! אנימת עליך.
[ליצירה]
לא תמיד יודעים מאיפה הבלבול מגיע. אני חושב שבלבול זה בחירה. את יכולה לבחור לא להתבלבל, אם את ממש רוצה.
אם תפגשי אותו, תחייכי, שאלי לשלומו. ויהיה טוב.
מבלבל, יפה!
[ליצירה]
ובכן... אנשים נרעשים, אולי בצדק, כי ככה זה נראה. מקקי הקטן והחמוד כן צודק, ערוגה אפשר להוריד טורים. הכתיבה לא נגזלת כפשוטו...
תודה לכם.
אתם גדולים.
רק תמשיכו להגיב, זה יעשה את שלו...! רק טוב.
ג'וק,!! אנימת עליך.
[ליצירה]
ערוגה אני שמח שאני מקבל ממך "הרבה הרבה יותר טוב", אבל קיוויתי לסיים את הסמסטר לפחות עם "אתה ממש הולך בדרכי ממזי"... לגבי הקראיה בקול, כן... יש בזה משהו, אפילו גדול. ודרך אגם זה "קואלות לשחם", והמבינים והמבינה יבינו.
והמשכיל בעת ההיא יידום.