[ליצירה]
...
לא לענות על בוקר טוב? זה כבר ממש גובל בחוצפה...אממ כאילו זה דבר בסיסי לא??
מה שמוזר הוא שתמיד כשפוגשים בחברים או חברות זה מתחיל בנשיקה על הלחי אבל כאילו בוקר טוב זה לא בא בחשבון הא?? מדברים על צביעות...
[ליצירה]
פולגרה יקירה
אני הפסקתי לחייך.. לזמן קצר... אבל זה לא כיף.. וגם אני מוצאת משו ברחוב.. אבל שוב אולי זה סתם שקית זבל... ואולי יש בה עולמות נסתרים.. ואולי סתם זה כיף לשבת בפארק עם החבר'ה וללכת לטייל ולטעון שזה מוריד קלוריות.. אין לי מושג מה הקשר.. אבל מי אמר שתמיד צריך להיות אחד?
[ליצירה]
לצדפה היקרה
האם שיר זה נוגע לזהותך המינית?
האם את באמת שוודית?
האם דעתך חלוקה עלייך?
איני מצפה שתעני לנו על כל אלה ועוד אך ניתן לראות כי שירייך מקבלים כעת גוון של פנימיות עמוקה..
המשיכי כך...או שאולי לא...
[ליצירה]
יאן יקר,
ידעתי שתדע שזה בשבילך...נו מה אני לא אעשה כדי שתחזור מן המצולות...אמרתי לך שקשה לשרוד בלי הבן אדם שמעליב אותך...ובכלל שכחתי את המילה גיהנום!!!
מקווה שאהבת...או שאולי לא...אממ וואלה אני אחזור אלייך עם תשובה ראויה
[ליצירה]
נסתר מן העין
בתגובתי זו ברצוני לשים דגש על אופן כתיבת השיר, ניתן לראות כי לילך שלי היא יוצרת השרויה המעמד מוגבהה ומסתכלת על הדברים מלעמלה כפי שצויין בשיר בהקשר לצוק. אותה כמיהה לאדם עליו מדבר השיר בילתי נתפסת לנו הקוראים אך מובאת בכתיבה יצירתית שופעת מאפיינים התורמים לנו להבנה הספרותית וכן הריגשית שמנסה היוצרת להעביר.
הפואטיקה בשיר זה היא העמקת הרגש והתבונה האנושית..ישר כח
[ליצירה]
לנועה
חוששני שאינך יודעת את מטרת האתר..אין אנו כאן כדי לבקר את היוצרים ועצם זה ששמי מעורר בך חלחלה מסויימת מצחיק מאוד בעייני...אם אין לך דבר חשוב להביע בקשר לתוכן יצירותיי אז עדיף שתחזרי למצולות שלך ולא תגיחי משם לעולם..סתם עצה ידידותית...
[ליצירה]
נירה וצדפה,
אין צורך לריב כאן את ריב הטנלובלות הידוע..חוץ מזה הטנלובלה הכי טובה היא זאת שהכי הרבה אנשים מתים בה ואני חושבת שבמקרה הזה משחק החיים ינצח כי יש שם הרבה סמים, הפלות ואף גילוי עריות שבסופו של דבר הוא לא גילוי עריות..הממ כמה מתוחכם....
דרך אגב נירה משחק מעולה!!!!