שקט סואן
שובר חדרי לב
עלי רוח נושבת,
שטף המים
מציף כל
שקט זועף
שקט לא סימפטי
שריפה חרישית
מאכלת וחורכת.
פנימה פנימה
סערה וזעקה
אין דבר יותר זועק ממנו
בועט ונושם וחוטא!
קרוב לשבע שנים באתר "צורה" ועדיין היד (עם העט) נטויה.
נשוי ואב לשתי בנות.
עוסק בכתיבה בתור תחביב ובתור עורך ספרותי ורעיוני
לאחרונה יצא ספרי "מיתר סמוי"
[ליצירה]
נכסו כולם לקישור הזה ותגלו דמיון מדהים בין תורת ירושלמי לתורת נטורי קרתא:
http://albums.tapuz.co.il/Albums/getImage.asp?a=1952161&b=0&c=1952161200742223135.bmp&d=23.49.57.53.50.49.54.49.50.48.48.55.52.50.50.50.51.49.51.53.46.98.109.112.46
[ליצירה]
שמעתי משהו מדהים!!!
ירושלמי נשאר ועודנו איש "מולדת" בדעותיו, אך בשל חוסר תעסוקה הוא מבלה זמן ממושך במחשב ועל מנת לקבל פידבקים וליצור אינטראקציה הוא "מאמץ" לעצמו דעות שמאלניות קיצוניות.
את זה שמעתי מפי מר שי בלכר.
[ליצירה]
ניתוח
שיר מורכב ומעניין,מורכב מיסודות הבריאה, מעגלי סוגר מעגל במהותו ומעניין במסר שבו:
השיר פותח במים("והארץ הייתה תוהו ובוהו ורוח אלקים מרחפת") ונגמר באור, פותח במשברי הטבע וביסודות הבריאה מששת ימי בראשית:
מים-אוויר-שמש-אדמה-אדם.
כמעט ומסיים בבית השישי -סיכום ביניים המסכם את חמשת הבתים שקדמו לו ועוסק במעשיו של נזר הבריאה: האדם, הנהנה מכל הדברים שהוזכרו ושקדמו לו: צדפים, ים, שמיים, רוח.אלו יש בהם יכולת להשפיע על מצב רוחו
אלא שאחר כך בא החלק על האדם ומעלליו כלפי בני מינו הקרובים לו ביותר -משפחתו ואז שוב בחזרה אל האור הגדול - אל שלמות הבריאה -אבינו שבשמיים.משם התחיל הכל ושם מסתיים הכל וזהו סופו של המעגל שהשיר עוסק בו.
תגובות