אחכה לגאולה והדרור
המבריחים את השחור
ללא יראה ומגור
אחכה יום אחד
ואף עדי עד
אחכה עד תכהינה עיני
עד ייבשו דמעותיי
עד ילבין שערי
לא אירא ולא אפחד
כי בלב בוטח ומעודד
אשען על צורי עדי עד.
15-1-01
קרוב לשבע שנים באתר "צורה" ועדיין היד (עם העט) נטויה.
נשוי ואב לשתי בנות.
עוסק בכתיבה בתור תחביב ובתור עורך ספרותי ורעיוני
לאחרונה יצא ספרי "מיתר סמוי"
[ליצירה]
מרגש
קראתי את כל החלקים.
א' כל -השקעת רבות בכתיבת רשמיך וכתבת זאת בעט רוטטת ובלב בוער ועל כך כל הכבוד
ב' -חשוב להביא את מורשת הזיכרון של החורבן לקהלים רבים ויפה עשית
ישר כח
[ליצירה]
----
צודק בכל מילה!!
סידור משרות במדינה מתבצע בשיטת שרשרת המזון:
את המשרות הטובות נותנים לבעלי הקשרים
את המשרות הבינוניות לבעלי כישורים עילאיים
והשאר לבעלי המזל
מה צדקת בשורות הבאות:
מדוע ילדיהם,
אין סובלים כילדי - עמך?
מדוע הם,
לא נלחמים על לחמם?!
ואני רוצה להוסיף שילדיהם אינם יותר מוכשרים ממך או ממך, הם רק שפוט מאוד קרובים יותר לצלחת הקריינדל שמאלץ
[ליצירה]
אני יודע שחלק ממהצדקה של מעשי האלימות כלפי ערבים הם "אגדות אורבניות" שמופצות בחוגים האלו. כששאלתי מישהו לגבי הסיבה הלכאת ערבים זקנים הוא אמר:
"הם עקבו אחריו ו..."
והסיבה לטבח ברוך גולדשטיין (שאחר כך ערכו עליו פסטיבל מרהיב - הן הימין הקיצוני והן השמאל הקיצוני איש איש בדרכו) הייתה:
"הוא מנע טבח שהיה אמור להתרחש בפורים"
ובטח אשמע גם שהסיבה לכתיבת "מוחמד חזיר" על קירות המסגדים היא:
"הם תיכננו לכתוב משה חזיר על קירות בתי הכנסת..."
אזלת יד של כוחות הביטחון זה דבר אחד. אך לקחת את החוק לידיים ולהבאיש את ריחה של ההתיישבות בעיני העם (אני לא ידוע אם הם עושים את זה כפרובוקטורים שלא במודע) משחקת לידי אוייבנו הגרועים.
[ליצירה]
לחזן
אמת ויציב.
אני חושב וסבור שיש כאן יוצרים מוכשרים ורבים במאוד מאוד, לפני כמה ימים גיליתי יוצר מעולה בשם "משה לימור", הבחור היקר הזה נדחק לתהום הנשייה, לא זכה להכרה, לא יודע בגלל מה, ומאוד כאב לי הלב על כך, העליתי את יצירותיו המופלאות בניסיון להחיות אותן.
על רקע המקרה הזה, כתבתי את ראפ התוכחה הזה.
באופן אישי, מאוד שנוא עליי שיצירות שכתבתי ושזכו להצלחה רבה במקומות אחרים ושנשלחו לתחרויות ליוצרים צעירים, מונחות כאן בקרן זוית כאבן שאין לה הופכין.
לדעתי ניתן לסמן יצירה שלא "זכתה לתגובה" בצבע אחר מן הצבע המקובל, או פשוט להחזיר את "מספר הקוראים שקראו את היצירה".
תגובות