מילים-
מילים בכתב, בע"פ,
מילים שאומרות מחמאה, מילה טובה, עידוד בשעות הקשות, צעקה...
אבל
יש דברים שאי אפשר לבטא במילים
לעולם לא..
אולי רק בתחושות ובהרגשה.....
חבר שלי פעם כתב לי אחרי מכתב קשה וחזק:
"זהו. זה כל מה שאני יכול להעביר בכתמי הדיו המגבילים כל-כך".
ומניסיון: מבט אומר הרבה יותר.
טוב לראות אותך פה ובהצלחה.
[ליצירה]
יוחאי!
חבר שלי פעם כתב לי אחרי מכתב קשה וחזק:
"זהו. זה כל מה שאני יכול להעביר בכתמי הדיו המגבילים כל-כך".
ומניסיון: מבט אומר הרבה יותר.
טוב לראות אותך פה ובהצלחה.
[ליצירה]
עומר-
לענ"ד אתה טועה כל היופי בתמונה שכזאת שהיא נותנת לך את המקום לראות לחשוב לפרש ולהבין כראות עינך ולכן זה ממש לא נראה לי תמונה סתמית, לכן גם אני חושב שדווקא לא היה צריך לתת כותרת לתמונה...
[ליצירה]
תמונה חביבה,
א. גם כאן וגם ב"יונתי תמתי" התמונה ממורכזת מידי לטעמי מה שהופך אותה לתמונה שגרתית שרואים בכל מקום- תנסה לצלם את אותה התמונה אבל שהתוכי יהיה בשליש הכי ימני.
ב. השיער שמאחורי העיין קצת שרוף.
מה שכן- המשך יפה לסדרת הציפורים (ש"קצת אחרת" גם כן נתנה משלה לנושא...)
חנוכה שמח!
[ליצירה]
תמונה מעניינת,
אגב זה שהיא בשחור לבן לא הופך אותה לילדה של פעם אלא אם כבר לתמונה של פעם- חשבי על כך.
מעבר לזה היתי ממליץ לשים את האובייקט (הילדה) לא בדיוק באמצע אלא יותר בכיוון המנוגד להסתכלות (צד שמאל של התמונה).
בברכת ביקורת בונה,
יוחאי
[ליצירה]
(למה אתם טוחנים את אותם הדיונים עוד פעם ועוד פעם?!?!?, כן אנחנו יודעים ש"קצת" נגד עריכה וכו וכו...)
לענ"ד קומפוזיציה מעולה ומעניינת!,
אותי דווקא עניין באיזה עדשה צילמת (מן הסתם עדשה ארוכה אבל השאלה כמה..)
לגבי הצבע של התמונה- קודם כל אי אפשר אף פעם לשנות את המציאות ב. אם את מצלמת בדיגיטלי אז יש את מה שנקרא WB -"איזון לובן" (איזון של הלבן בתמונה) זה נושא קצת מסובך ולומדים אותו בעיקר מנסיון אבל אם תאמרי לי איזה מצלמה יש לך אז אולי אני יוכל לנסות להסביר,
חנוכה שמח ומאיר לכולם!
(ואולי יהיה תמונות מאילת......., יש למה לצפות)
[ליצירה]
[ליצירה]
אלדר
(בנסיון קטן לשפר את הרמה באתר מעבר ל-"מדהים וכ"ו- וסליחה מראש...)
לטעמי התמונה הזאת די פשוטה ושיטחית והדבר היחידי שנותן לה את המשמעות שלה זה הכותרת.
מה שכן- זה יפה מאד שיש לך רעיון ואתה מצליח להוציא אותו לפועל בעזרת השילוב של תמונה-כותרת (מה שלא פשוט בכלל בהרבה מקרים),
בתקווה להבנה ושנה טובה!
[ליצירה]
א. "הלך רוח"- אם הייתי יודע לעבוד עם תוכנות עריכה אפשר היה לומר אולי שאני ערכתי את זה... (מה גם שאני מתנגד לָדָבָר עקרונית...)
ב. אם כבר דיברתם על הנושא אז אכן התמונה צולמה בכפר-דרום באווירה ובתחושות של אותם הימים של לפני-גירוש (וסליחה שאני עוד פעם מערב את הנושא)
חג סוכות שמח לכולם!!
תגובות