מילים-
מילים בכתב, בע"פ,
מילים שאומרות מחמאה, מילה טובה, עידוד בשעות הקשות, צעקה...
אבל
יש דברים שאי אפשר לבטא במילים
לעולם לא..
אולי רק בתחושות ובהרגשה.....
חבר שלי פעם כתב לי אחרי מכתב קשה וחזק:
"זהו. זה כל מה שאני יכול להעביר בכתמי הדיו המגבילים כל-כך".
ומניסיון: מבט אומר הרבה יותר.
טוב לראות אותך פה ובהצלחה.
[ליצירה]
יוחאי!
חבר שלי פעם כתב לי אחרי מכתב קשה וחזק:
"זהו. זה כל מה שאני יכול להעביר בכתמי הדיו המגבילים כל-כך".
ומניסיון: מבט אומר הרבה יותר.
טוב לראות אותך פה ובהצלחה.
[ליצירה]
אלדר
(בנסיון קטן לשפר את הרמה באתר מעבר ל-"מדהים וכ"ו- וסליחה מראש...)
לטעמי התמונה הזאת די פשוטה ושיטחית והדבר היחידי שנותן לה את המשמעות שלה זה הכותרת.
מה שכן- זה יפה מאד שיש לך רעיון ואתה מצליח להוציא אותו לפועל בעזרת השילוב של תמונה-כותרת (מה שלא פשוט בכלל בהרבה מקרים),
בתקווה להבנה ושנה טובה!
[ליצירה]
קטע נחמד,
מרגישים שהכותבת מלאה ברגשות חיוביים, איזה כיף!,
קצת קשה לי עם המעברים החדים מ-"הערכת עצמך" ל-"תתמודד ותשנה" אבל אולי זה גם חלק מהיופי שבחיים הדברים צרכים להשתלב זה בזה.
[ליצירה]
זה נקי מידי בשביל להיות בעיר-העתיקה, לי דווקא זה הזכיר את צפת....
[ליצירה]
[ליצירה]
א. סוף סוף רואים עוד תמונות שלך כאן!
ב. לגבי התמונה- כרגיל ראיה ויזואלית והסתכלות נכונה לראות אופציות של תמונות, אני הייתי שם את הצללית של הציפור יותר בצד ימין כדי יותר למשוך את העין.
ג. את לא עובדת בדיגיטלי? ממש חבל שהאיכות כ"כ ירדה בגלל הסריקה (זה ממש מפריע בגלל החדות יתר שגורמת ל"מדרגות" בקווים בתמונה)
[ליצירה]
הפתרון הפשוט...
למה לא פשוט להתקרב עוד יותר ולפתוח צמצם?!?! (שייתן עומק שדה צר מאד...)
נ.ב. ואם מישהו רוצה הסבר- אני כאן...
מה שכן- תמונה יפה וחשיבה יפה !
[ליצירה]
תמונה יפה
אולי הייתי מנסה קצת להתכופף ולצלם את הכיסא עם קצת יותר מרחבים של הים אבל זה הסתכלות שלי וכמה כיף שלכל צלם יש את ההסתכלות והראיה שלו.
[ליצירה]
עומר-
לענ"ד אתה טועה כל היופי בתמונה שכזאת שהיא נותנת לך את המקום לראות לחשוב לפרש ולהבין כראות עינך ולכן זה ממש לא נראה לי תמונה סתמית, לכן גם אני חושב שדווקא לא היה צריך לתת כותרת לתמונה...
תגובות