[ליצירה]
כמה אופטימיות וחיוביות בשיר אחד. בהחלט מעלה חיוך על הפנים. ציינת בשיר עובדות שכולנו צריכים לחלוק: ההנאה מהדברים הקטנים במקום חוויית האכזבה הטמונה בציפייה לדברים גדולים יותר. והרי לפנינו אינסוף ניסים, אם נדע להעריכם נכון. תודה רבה לך.
דרינה
[ליצירה]
שרק נזכה לעוד ועוד
שיר ענוג ונעים, בהחלט משרה אווירה של פעם, אווירה קצת אחרת. ומאוד נעימה. היופי שבו הוא שהוא מדבר אל כל אחד מהקוראים, מאוד קל להיזדהות איתו ולראות את המראות. הסוף האופטימי - יפהפה. מאוד נהניתי, תודה רבה לך!
[ליצירה]
חיים היקר,
שיר מקסים, ככל שיריך. מתאר להפליא יחסים, שאני חושבת שלא אטעה אם אומר כי רבים תוהים עליהם. ההבדל הוא שאתה הצלחת לבטאן יפה מכולם. הצומת הוא כזה שרבים נתקלים בו.
אהבתי מאוד את בחירת המילים, את החרוזים המעודנים, אשר מעבירים את הרעיון המרכזי ומפארים אותו. למשל החרוז מתחילת השיר: "לזרום בנתח" ו - "לבה רותחת", חרוז מדהים בעיניי. שני ניגודים, אשר תוך כדי חריזה ביניהם מגיעים עצמם לצומת, אשר בעצם הוא עמק השווה, ומה, אם לא סוג ניגוד שכזה, יכול להעביר את הרעיון טוב כל כך. הצורה המעגלית של השיר "שלושים ביחד" ו - "ועוד שלושים" מקסים ואמר לקוראים: אל דאגה, סוף טוב, הכל טוב. ממש נהניתי מהשיר ומהדקויות שבו. תודה רבה לך, חיים. אתה כותב נפלא!
בהערכה רבה,
דרינה
[ליצירה]
שגבר אתה לאישה
שיר מרגש מאוד, חובק רגע, עולם, הרגשה; נהניתי מכל מילה. יש לו לחן כה כן, כה אמיתי, תענוג לשמו. אהבתי את ההדרגתיות עד לשורת המחץ בסיום. בהתחלה יש תחושה של נזיפה מצד הדוברת, אשר אט, אט מתרככת, ואת קלפיה חושפת. ניכר כי אתה מבין ללב האישה. כל הכבוד! מאוד יפה.
[ליצירה]
מדהים!
כל מילה טעונה, ומכילה בתוכה עולם ומלואו. יותר מאשר נהניתי בעת קריאת השיר.
מזלות מעסיקים אנשים לא מעטים, לא יודעת אם בעיקר, אך סביר להניח שכן, בכל הנוגע לזוגיות. היחסים והמצבים המתוארים בשיר - ובפרט שתי השורות האחרונות - מביעות בצורה יפהפיה את האמביוולנטיות הכרוכה בכך.
מומלץ!
דרינה
תגובות