[ליצירה]
שרק נזכה לעוד ועוד
שיר ענוג ונעים, בהחלט משרה אווירה של פעם, אווירה קצת אחרת. ומאוד נעימה. היופי שבו הוא שהוא מדבר אל כל אחד מהקוראים, מאוד קל להיזדהות איתו ולראות את המראות. הסוף האופטימי - יפהפה. מאוד נהניתי, תודה רבה לך!
[ליצירה]
אני חושבת שכל אחד יכול בקלות להזדהות עם השיר היפה-פילוסופי הזה, אשר מביע במספר שורות חיים שלמים ושל כמעט כל האנשים. כמובן שנהניתי מהשיר. ופעם נוספת אני אסירת תודה לך על מילותיך היפות.
דרינה
[ליצירה]
חיים,
שיר יפה, מעניין ומעורר מחשבה. השיר מציג השוואה מעניינת, אשר איתה אני מזדהה. אהבתי את הניסוח ואת המסר. ואת הסיום החזק: "רק האדם זאת לא הבין,
לחלש לעזור, בתודה להוקיר."
העלית נקודה טובה.
כל הכבוד ותודה,
דרינה
תגובות