אשמח להסביר לכל אלו שלא הבינו את הסוף.
הרעיון שעומד מאחורי השיר הוא שהזמן והשנים יוצרים קשיים חדשים, ואותו הזמן שיצר את הקושי עובר ולא נשאר להתמודד ואילו האדם נשאר להתמודד, הבעיה היא שלפעמים קשה להתמודד אז מנסים לברוח בכל מיני דרכים ואני משבחת ומקנאה באנשים שנשארים ומתמודדים כמו גדולים.
מקוה שזה יותר ברור עכשיו :)
[ליצירה]
.
אשמח להסביר לכל אלו שלא הבינו את הסוף.
הרעיון שעומד מאחורי השיר הוא שהזמן והשנים יוצרים קשיים חדשים, ואותו הזמן שיצר את הקושי עובר ולא נשאר להתמודד ואילו האדם נשאר להתמודד, הבעיה היא שלפעמים קשה להתמודד אז מנסים לברוח בכל מיני דרכים ואני משבחת ומקנאה באנשים שנשארים ומתמודדים כמו גדולים.
מקוה שזה יותר ברור עכשיו :)
[ליצירה]
.
טוב...הערה שלא כ"כ קשורה ליצירה אבל ...
לאחרונה נתקלתי ביותר מדי תגובות שעוסקות "בחינוך היוצר". האתר הוא לא אתר "תוכחה" או אתר "חינוך". ממש, אבל ממש לא! האתר הוא אתר יצירה. אתר יצירה דוסי, אומנם, אבל עדיין הדגש הוא על "יצירה". ו"דוסי" הוא כלי לסינון. כאילו, דייי! די לתת על ימין ועל שמאל הערה חינוכית דתית, לפתוח דיונים מעמיקים, לנסות לשנות, לנסות להשפיע. למי שזה בוער בפנים שישלח מסרישי. שילשין ל"לב לאחים" מצידי, ושהם יטפלו בו. אבל חלס!
תנו לכתוב בשקט.
[ליצירה]
.
וואו ! כמה שאתה חכם.
קטע מקסים, אהבתי כל כך. אמנם אני צריכה לקרוא שוב כדי לנסות להבין יותר, אבל גם בלי להבין הכל אהבתי מאד את ההתחלה, את האמצע ובעיקר את הסוף וגם את מה שביניהם , אפילו את נקודות הוואקום בין הנקודות המובנות לי יותר.
ניסיתי להראות שהבנתי... לא כ"כ הלך :)
[ליצירה]
.
איך הצלחת לקחת מצב כ"כ מבאס ולגרום לי לצחוק?
אהבתי את הכתיבה, את המילים שקלעו בול למצבים
( כמו השקט שהופר ע"י חובבי המלח בבקשה)
נראה לי פעם ראשונה שצחקתי מיצירה.
תגובות