[ליצירה]
רעיון חמוד, כתוב מעולה! הומור זורם שמעלה הרבה חיוכים!
זה הזוי אבל כשאתה עוזב אותם הם מתבאסים והולכים... אולי זה מאבד את העניין מבחינתם ואולי הדם פחות חם מכיוון שאתה לא כועס. :) אבל בכל זאת שיהיה לך בהצלחה בפעם הבאה שהם תוקפים!
[ליצירה]
משעשע וחמוד
זוז יא זבוב טיפש
אל תהיה כה עיקש
אתה מפריע לי לישון
אני רוצה לנחור באון
פנה הדרך ליתוש
אתה כבר תשוש
הרבה זבל מצצת
את הקיבה שלך פוצצת
תן ליתוש למצוץ דםי
אני מקווה שזה יהיה רק חד פעמי
----
רם אורן ספר טיסה
מתעכל יותר טוב מקציצה
הו יא רם יא רם
הספרים שלך הם טררם
תשוקה, רדידות וסוף טוב
יסירו מאיתנו כל מכאוב
[ליצירה]
איזה שיר מלטף..
יש לאחותי תמונה שממש מתוארת בשיר!
התינוקת הכי חמודה שיש, לא מבינה איפה היא נמצאת ומה היא אמורה לעשות.. וכל התיאור של העריסה...
מדויק שזה מדהים..!
ובלי קשר לאחותי- אהבתי מאד, השיר נותן תחושה טובה.
שלך באהבת אין קץ, עומר.
[ליצירה]
וואי מקסים!
נוגע ללב כל הילדים האוטיסטים האלו, אני כבר ראיתי את זה מזמן כשנפגשתי עם כמה כאלו, ראיתי שהם בעצם לא כמו שמגדירים אותם "שונים" אלא הם יותר "מיוחדים" הם רואים את הדברים בצורה כל כך פשוטה וכל כך נוחה, זה דבר מדהים לדעתי.
זה פשוט נוגע ללב לראות אנשים שקשה להם בכל מיני דברים, ובכל זאת הם מצליחים לחדש לנו דברים שנראים כל כך שגרתיים ורגילים.
מדהים,
ליתוש.
[ליצירה]
מקסים!
מגיע לו לבחור ההוא....
החומה שבנית זה אחד מהפתרונות הנפוצים ביותר שאני מכירה בעקבות לב שבור...
אולי הסוגריים קצת מיותרים, אני חושבת שהקורא צריך להבין את מה שכתוב בסוגריים לבד.
בכל מקרה, זה ממש יפה,
ליתוש.
[ליצירה]
איזה מניאק!
אני בטוחה שמישהו אוהב או יאהב אותך בעתיד....
בכל מקרה, לא הבנתי באיזה לשון כתבת את השיר? כי אם כן אז אני לא רוצה לחשוב מי ומה היה האיש הזה שאמר לך שהוא אוהב אותך.....
יצירה מקסימה!
ליתוש.
[ליצירה]
אני דווקא בניגוד לתמי חושבת שאתה לבד עם עצמך... אבל אולי לא רוצה כל כך להיות לבד...
מקסים, הרווחים שמקיפים את השורה משני צדדיה גם מביעה משהו לדעתי....
יפיפה,
ליתוש.
[ליצירה]
וואו...
ההשתקפות מאחורי האיש (על החלון) פשוט מקסימה..
יש לי שאלה, האם את עיצבת את הדברים על השולחן? או שזה טבעי-טבעי?
בכל מקרה זה מקסים-
ליתוש.