...ועט ביד,מנסה לעקוב בין שורות,זריעת דיו עקבית,קצב מטורף,
למלא למלא למלא,
איפה שחסר,איפה שלא,
עט,נובע מתוך לבי,ממקום גבוה לא ידוע,מנסה לעקוב אחר תזוזת חיי...
אשמח על תגובותיכם...
[ליצירה]
קטע ממש חמוד...
אבל עדיין אני חושבת שגם אם לחבר שלידי יש באותם מילים ממש צ'ופר עדיין זה לא סותר את ההשקעה שניתנת לכל אחד מהחניכים/החניכות עצם זה שזה כתוב בכחול בכתב יד לכל אחד ואחד,
מה זה אם לא יחס אישי?!
ומה לגבי הקנאה שיווצרו ע"י צ'ופרים שונים?...
חיים יפים ומאושרים.
[ליצירה]
אפרת.
אני בהלם שאת חושבת שהוא לא כ"כ טוב-את יודעת מה,-הוא באמת לא טוב...
הוא מדדדדדהההההההיייייייםםםםםםםםםםם!!!
(מדהים)
כל כך הרבה עומק ומחשבה בסיפור אחד,
למה.-תשובה שכל אחד צריך לענות לעצמו
כ"כ נכון...
אני חושבת אבל שלמרות שאדון גרנהום יתן את תשובתו לבנו הבן צריך גם לצאת ולחפש בעצמו את הלמה הלמה הפרטי שלו...
כתוב מעולה.
נ.ב
נהנתי מביטויים כמו "חסר עונים"...-יפה!
תגובות