(המודעה מיועדת לנשים ולגברים כאחד/ת ונכתבה בלשון זכר -כי כך יצאתי מרחם! ) נגזר עלי בעל כרחי לראות שוב ושוב את ה"פאסט דייט" מרצד מול עיניי וחשבתי לעצמי, אם כבר, אז.... האמת, יש בזה משהו ב"סטרט-אפ" הזה. " אקסטרים-לונג שוט" אתה מדבר אתה בטלפון (נחמדה +) אתה מתכונן.. (מי יודע?..אולי...) אתה נוסע....רחוק! (אל תשכח.. אתה הגבר!) לאחר הסבר ממושך, מפות, טבלאות ו GPS (היא גרה בסמטה הכי לא ידועה אי שם על כדור הארץ...) לקראת חצות הגעת.. היא עדיין מתארגנת...... (א י ש ה!!!) לאחר הצצה חטופה במראה הימנית תופס אותך כאב בטן בלתי מוסבר וחשק עז (קשה לתארו במילים) לשלב ל D וללחוץ על דוושת הגז בכזו עוצמה, שורידי רגליך יפקעו, רק שהאוטו יסע.... דלת המכונית נפתחת לרווחה... (משפט מסוגנן היטב שחרוט על לוח ברזל ביוון העתיקה מתנגן בראשי, מסרב להרפות... ..."זו לא את ,זה אני...") "היי", (אח, משאלתי הניצחית , לו הייתי דנידין ל 7 דקות...) כאב הבטן מתחזק...... (למה לנו אין בארנק בית מרקחת לשיכוך כאבים?...) ......................... שעה וחצי של "שכרון חושים" מגיעים לסיומם. (...בנוגע לזמן איכות זה תבוא הודעה נפרדת..) אין ספק ! לרכז בשבילך 10 בחורות במקום אחד כשלכל אחת מוקצבות 7 דקות בדיוק!!! (אתה רצית להמשיך...) (בל נהיה קטנוניים בנושא הקפה והעוגה...) זה אכן כדאי. אך מצד שני...... מי יגיע/תגיע למקום כזה? אה, כתוב "איכותיים". רגע, מה זה? ומי קובע את זה? "אינסטלטור אקדמאי, 36, רחב אופקים וכתפיים, עם סקס-אפיל של סלרי" (עדיף לחפש בדפי זהב ... או ללכת ישר לשוק...) או "שמורה במצב טוב, 33, חמודה ולבבית , חווה את העבר וצופה אל המחר, לבניית קן משותף" (עדיף לחפש רכב... או לקיים מצוות שילוח הקן..) ובכלל, אם כבר 7 דקות כפול 10 בחורות, אז עדיף לי דקה לכל אחת כפול 70. -אותו זמן, -אותו מידע נחוץ, ובסופה של חוויה אתה יוצא עם יותר מספרי טלפון ....................."איכותיים"...................... כבר כתב החכם מכל אדם, "אשר עוד בקשה נפשי ולא מצאתי אדם אחד מאלף מצאתי ואשה בכל אלה לא" (קהלת ז, כח)