1. מבט ראשון
  2. הם ישבו משני צדי השולחן, אוכלים את ארוחת הבוקר שהוגשה להם זה עתה

    שקט שנובע ממבוכה.

    למה אני פה?, שאל את עצמו, הרי אין לנו דבר במשותף.

    היא כל כך יפה, מלאת חיים, יש לה סיפורים, חוויות מטיולים, נסיעות ברחבי העולם, סיפורי אהבה מרתקים, חברים רבים, היא משכילה.

    ואני, מה אני, כלום ושום דבר, אין לי אפילו נושאי שיחה לעבור את הארוחה הזו.

    אז בעצם השאלה הנכונה היא למה היא פה?

    הוא הביט בה, שעה שהיא נוגסת בטוסט , כמה שהיא יפה, היא הרימה ראשה, מבטה נתקל במבטו, יכול להיות שאמרתי את זה בקול? , הוא נבהל לרגע.

    היא הביטה בו וחייכה, "מה?" שאלה בקולה הענוג

    "כלום", אמר ומיהר להשפיל עיניו לצלחת, "שום דבר", מלמל, ולקח חתיכה מחביתת הירק שלו והכניס לפיו.

    "אוכל טעים", היא ניסתה לשבור את הקרח.

    הוא הנהן בראשו להסכמה, והשקט חזר לתת את הטון.

    הם המשיכו לאכול כשרק רעש הסכו"ם המתחכך בצלחות, והמלצרית שמדי פעם בודקת אם הכל בסדר, מפרים את הדממה.

    הם סיימו לאכול, היא הוציאה סיגריה, "יפריע לך אם אעשן?" שאלה , תוך שהיא מכניסה את הסיגריה לפיה.

    הוא הניד ראשו לשלילה, "זה בסדר", אמר. ולעצמו חשב, האמת שכן, אבל לא היה לו אומץ לומר לה שזה מפריע לו.

    היא הציתה את הסיגריה, לקחה נשימה עמוקה ואחר כך נשיפה ארוכה ששחררה ענן עשן באוויר.

    כך חלפו להם עוד עשר דקות עד שסיימה לעשן.

    הם קמו ממושבם, זהו, חשב לעצמו, זה נגמר.

    נשיקה על הלחי ועוד אחת ללחי השנייה והם נפרדו לדרכם תוך הבטחה הדדית לעשות זאת שוב.

    כן, בטח, חשב לעצמו, משום מה לא נראה לי שאחרי זה היא תרצה לפגוש אותי שוב.

    חבל היא דווקא מוצאת חן בעיני.

     

     

  3. מבט שני

הם ישבו משני צדי השולחן, אוכלים את ארוחת הבוקר שהוגשה להם זה עתה

שקט שנובע ממבוכה.

אני לא מאמינה שאנחנו פה, חשבה לעצמה, המון זמן חיכיתי שיזמין אותי, רומזת, שולחת מסרים, כבר חששתי שהוא לא מעוניין בי.

הוא כל כך סקסי, ובנוסף הוא קשוב, מאזין בסבלנות ובעניין לכל הסיפורים המשעממים שלי, מסכן, אני לא נותנת לו לפתוח את הפה, בטח יש לו הרבה סיפורים לספר, בחור כמוהו.

היא נגסה בטוסט, הרימה ראשה וקלטה שהוא מביט בה

חייכה במבוכה ושאלה "מה?", חוששת שיצביע על לכלוך מהאוכל שמרוח על פניה, זה תמיד קורה לי, חשבה.

"כלום", אמר , ומיהר להשפיל מבטו לצלחת, תוך שהוא ממלמל משהו לא ברור

ונוגס מחביתת הירק שלו.

"אוכל טעים", אמרה, ולעצמה חשבה, יופי, ממש יופי של שיחה, למה את לא חושבת לפני שאת מדברת, הלחץ הזה מוציא ממני שטויות.

הוא הנהן בהסכמה והשקט חזר לתת את הטון.

הם המשיכו לאכול שרק רעש הסכו"ם המתחכך בצלחות, והמלצרית שמדי פעם בודקת אם הכל בסדר, מפרים את הדממה.

היא סיימה לאכול, והצורך בסיגריה עלה, אבל לא נעים, חשבה לעצמה, הוא לא מעשן, זה בטח יפריע לו, אני אתאפק. לאחר מספר דקות של איפוק, לא יכלה יותר להתאפק ושראתה שגם הוא סיים, בחשש רב , הוציאה סיגריה ושאלה

" יפריע לך אם אעשן?",

לשמחתה, הוא הניד ראשו בשלילה," זה בסדר", אמר בקולו העמוק.

הוא כזה מדהים, חשבה לעצמה, הציתה את הסיגריה האיפוק הארוך נתן אותותיו והיא לקחה שאיפה ארוכה מהסיגריה ובעקבותיה נשיפה שהוציאה ענן עשן באוויר.

סיימה לעשן , הם קמו ממקום מושבם.

נשיקה על הלחי ועוד אחת ללחי השנייה והם נפרדו לדרכם תוך הבטחה הדדית לעשות זאת שוב.

אני מקווה שהוא יתקשר, חשבה לעצמה, ושנצא שוב. הוא דווקא מוצא חן בעיני.