היה לו

 

טטרלוגיה קצרצרה על אהבות ואכזבות, חולשות וגבורות

 

1. היה לו נורא קשה להתאהב בה אבל בסוף הוא הצליח. היה לו נורא קשה להתאהב בה בגלל שהוא ידע שבסוף הוא יאלץ לספר לה, אבל בסוף הוא הצליח בגלל שהאישיות שלה הייתה כובשת ולא נשארה לו שום פינה פנויה בנפש.

עברו חודשים, חלפו שנים, והם אהבו כזוג יונים. ואז הוא סיפר לה והיא העיפה אותו מכל המדרגות.

 

2. ובכן היה לו נורא קשה לשכוח אותה אבל בסוף הוא הצליח, לפחות כך הוא חשב. היה לו נורא קשה לשכוח אותה מאותה הסיבה שהוא הצליח להתאהב בה – האישיות שלה הייתה כובשת ולא נשארה לו שום פינה פנויה בנפש. אבל בסוף הוא הצליח (לפחות כך הוא חשב) בגלל שהחלופה הייתה התאבדות ובגלל שרחוק מן העין רחוק מן הלב. כך שהכל היה בסדר גמור עד שבמקרה (ומאז הוא האמין בגורל) היא עלתה לאוטובוס בו הוא נסע. ליבו כמעט ונדם בקרבו ורוחו ממש נקשרה בסד. העין קירבה את הלב והלב מיקד את העין.

מאז דמיונו ראה אותה כמעט בכל לילה, ולא היה דבר שהצליח להרחיק את הלב.

 

3. כמובן שהיה לו נורא קשה לרצוח אותה אבל בסוף הוא הצליח. היה לו נורא קשה לרצוח אותה מאותה הסיבה שהוא הצליח להתאהב בה ומאותה הסיבה שהיה לו נורא קשה לשכוח אותה – האישיות שלה הייתה כובשת ולא נשארה לו שום פינה פנויה בנפש. אבל בסוף הוא הצליח בגלל שכאב הלב היה עצום ויצר הנקמה אף יותר. הוא ארב לה בסימטה אפילה על יד ביתה, גרזן כבאים משובח סייע לזוג ידיו הצנומות לבצע את המלאכה. הנקמה באה על סיפוקה והלב שב אל כנו.

מאז דמיונו ראה את חלקיה כמעט בכל לילה, ולא היה דבר שהצליח להרחיק את מעשיו ממצפונו.

 

4. היה לו נורא קשה להתאבד אבל בסוף הוא הצליח.