? אז מה
? אהבה

לוקח שנים למצוא אותה ועד שאתה מוצא משהו זה נעלם אחרי שבכלל הבנת לאן נכנסת. ואז אתה נשאר בלי כלום, ערום. לא מבין מה נפל עליך, לא קולט איך נסחפת וכמה זה היה טוב.


אתה קולט עד כמה כל השירים השטוטיים האלה על האהבה והסרטים הקיצ`יים פתאום נהיים נכונים. לפתע אתה מוצא את עצמך מבין יותר שירים יותר לעומק .. פתאום כל הדיונים על אהבה כל הסיפורים הכל פתאום נפתח - אתה מבין שבאמת יש כזה דבר בעולם!


 ואז אתה חוזר למציאות. הדבר הזה הגיע אליך שרט אותך בלב והלך... ועכשיו מה עושים? איך ממשיכים הלאה? ולמי בכלל יש כוח להמשיך? אבל העולם ממשיך הכל נוהג כרגיל רק אתה שתקוע באמצע הפקק של החיים מנסה לצפצץ לכיוון המכוניות האחרות אבל רואה שכולם או למכירה במחיר מוזל או שהם תפוסים כבר.. מאבד תקווה מאבד אמון בעצמך וביכולת למצוא משהו חדש שוב.


מנסה לחיות את השיגרה אומר לעצמך אני אחפש עבודה אמצע תעסוקה - דברים יסתדרו - אבל אז אתה מוצא את עצמך קם בקושי כל בוקר והולך לישון בשעות הקטנות, מבזבז סתם זמן שיעבור, אולי ישכיח משהו ירפא.. ואף אחד מסביב לא מבין אותך - לך תסביר להם.. מה חווית.. מי יבין באמת מה עבר עליך מי יבין מי אתה באמת? והחיים ממשיכים כך עוד יום עובר ועוד עד ש.. 


עד  שנמאס לך. בפנים יש איזה שהוא ניצוץ שאומר לך - היית שם כבר, לפחות אתה יודע עכשיו מה לחפש,


לפחות אתה יודע מה זאת אהבה.