איך אני יוצא מזה??! מה עושים???!

 

הוא חזר מההפגנה הגדולה בככר רבין, בה התכנסו רבבות מכל שדרות הציבור בארץ, בסימן "ההתנתקות אסון למדינה", נסער עד עומק נשמתו – התיישב ליד המחשב האישי בהחלטה נחושה להביא את הבזיון הלאומי הזה לקיצו, מה חושב לו אריק, אנחנו נשב בשקט ונבלע את הצפרדעים שלו אחד אחד?! לא ולא!!! אסור לנו להמשיך בדרך הזו, איך אמר חבר הכנסת גולני; אם אנחנו נתנתק יהיה זה ניתוק סופי מארצנו!!! אותה ארץ עליה לחמנו בחירוף נפש, הקזנו את דמנו ומסרנו את נפשנו על בנינה, עכשיו עומדים לנתק אותנו ממנה ואותה מאתנו, חבל אחרי חבל, אם תתבצע ההתנתקות חלילה – תהיה זאת התחלת הסוף של כל חלומותינו וסוף להתחלת הגשמתם...

 בלחיצת עכבר התחבר לרשת האינטרנט ועבר מייד לאתר "סקופים אחרונים", יש!!! תמונה גדולה ומרשימה מההפגנה התנוססה בראש הכותרות, כשלצידה נכתב "אנשי הימין הפגינו נגד הממשלה"...


אופה!!!


מה הם מקשקשים?! אנשי ימין... בעצמי ראיתי שם שמאלנים מובהקים שמזדהים עם המאבק הצודק שלנו, גם בין הנואמים היו אנשי מרכז ושמאל, כמו פרופסור עזתי, שהוא ראש החוג לחולשה לאומית באוניברסיטת פתח תקוה, איש שמאל מובהק, שטען כי הפעם אנחנו עומדים לחצות את הגבול שבין קיום לאי קיום, וצריך להתאחד כנגד המגמה המסוכנת של הממשלה, כולם, ללא הבדלי גישות... העיירה בוערת!!! צרח לתוך המיקרופון, וגרם לקהל האדיר לסתום את אזניהם בידיהם, מחשש שלא יקרע עור התוף, אבל המסר היה ברור וחד כתער; בשעה זו כל המדינה נעמדת על רגליה האחוריות, נאחזת בחזקה בקרנות המזבח ואומרת; לאו!!! כולנו כאיש אחד – נגד פעולות הרות אסון שכאלה, לא לא לא ניתן...

 ובגוף הכתבה הוא קורא; חבר הכנסת גולני אמר בעצרת כי יהיה מוכן לדון עם ראש הממשלה על תכנית ההתנתקות, במידה ויהיו בטחונות מספקים מצד הפלשתינאים... איזה שקר גס!!! איך הם יכולים לכתוב דבר כזה, שמעתי כל מילה שנאמרה שם, כ-ו-ל-ם, ממש כולם, זעקו חמס נגד התכנית והביעו הנגדות חריפה וגורפת, מה הולך כאן??? בשקרים כאלה הם מלעיטים את העולם?


מתוך תיסכול, עבר לאתר אחר, אולי שם הדיווח אוביקטיבי ונכון, אבל... חושך בעינים!!! כותרת גדולה אומרת; כמה מאות איש בעצרת בככר רבין... אוי ואבוי! הגרועים שבשונאינו השתלטו על כל הרשת, ומנסים לעוות את המציאות, כל מי שהיה שם ראה את הצי האדיר של האוטובוסים שהובילו את המפגינים, הככר היה מלא עד אפס מקום, וגם הרחובות הסמוכים היו שחורים מאדם, והם כותבים ´כמה מאות איש´, אסור לזה להמשיך ככה, בשום אופן שבעולם!!!


הוא חש איך שהיאוש עומד להתגבר עליו, אבל הדבר הראשון שעליו לעשות הוא; לצאת מכאן כמה שיותר מהר, כל הרשת הפכה לשטח מסוכן שנכבש בידי שונאי העם – המצדדים בתכנית ההתנתקות, ומנסים באמצעותה להביא אותנו לידי אסון לאומי ממדרגה ראשונה...


לחיצת עכבר על הסמל הנכון, ונפתח לפניו תפריט;´מאפיינים´, ´התנתק´...

 שאגה אדירה נפלטה מפיו; אוי וויי... גם לכאן הם הגיעו?!!! שוב תעמולה למען ההתנתקות, והפעם בגלוי, ללא כל כיסוי, מה הם חושבים שאני כל כך מטומטם, אני אלחץ ´התנתק´? אני???!


הדבר היחידי שנותר לו לעשות הוא; לכבות את המחשב. בתנועה זריזה לחץ על ´התחל´ וגלל את העכבר לעבר הלחצן ´כיבוי´...

אבל מה זה פה???! אני בהלם!!! גם לכאן הם הגיעו הפושעים האלה?! מי שתל פה את הלחצן ´ניתוק´?!...


סהרורי לגמרי קם ממקומו, ניגש לארון החשמל והוריד את המתג המרכזי של הבית. או!!! עכשיו כביתי אותו!!!


וכך בעלטה מוחלטת סביבו, החל להרגיש איך הוא נרגע לאט לאט מכל מה שעבר עליו, עכשיו הוא יודע שאותה מחתרת לא שולטת בו יותר, והעם כולו נגד ההתנתקות...