[ליצירה]
לצדפה,
עליי להסכים עם רן באומרו שאין בהחלט תכלית לשירים כאלה...אבל בהתחשב בעובדה שאני יודעת \באיזה מצב את נמצאת אז זה בהחלט מתקבל...אולי כדאי שלכתוב דברים מעודדים יותר ובדרך זו גם לעודד את עצמך...ואולי ..לא...
[ליצירה]
---
את היצירה ה-8,000, ברכותיי.
בדיוק לפני כמה דקות קיימתי דיון על תכליתן של יצירות כאלה.
כאילו, בהנחה שאת כזאת 0ואת לא), מה המטרה של הפירסום הזה? שיפור העולם? לא.
[ליצירה]
אני לא מסכימה עם התגובות מעלי...
גם אם המטרה היא לא שיפור העולם,אז מה? כל השירים מטרתם לשפר את הסביבה והחברה בה אנו חיים?
מותר לאדם להביע את דעתו,רגשותיו ומחשבותיו. הכתיבה היא דרך נפלאה לעשות כן.
ועכשיו לגבי היצירה-
אהבתי למעט שני דברים קטנים:
1. חוסר הגיון בבית השני (אבל ממש קצת) איך אפשר לשאוף לכל כך הרבה ולקוות לפחות?
2. הסיום לא כל כך התחבר לי...מרגיש קצת כאילו נגמר לך מה להגיד פשוט.
בסך הכל,נהניתי מאוד לקרוא.
[ליצירה]
עוד
מקרה מזעזע של קיפוח נשים נכנס לסטטיסטיקה...ולעניינו עליי לציין כי כעת כאשר הוצאת את כל מכואבך כל דף אינטרנט זה יש לי את היכולת להבין לליבך עד מאוד..אותו עולם בנים חסר ישע ורצינות לעיתים גורם לנו לחשוב לאן עוד יתדרדר עלומינו? לפח כמובן...או שמא לגיהנום??ואם לגיהנום יתדרדר הוא, אז בכך שום רע...להיפך...
ישר כוח על הששיר...נוגע בנשמה וברגש הנשי כאחד
[ליצירה]
וואי.. מהמם
ועד כמה זה נכון לפעמים..
אבל אל תדאגי.. לפעמים זה דווקא כיף להיות בת יחידה בכיתה (: תנסי להוציא את המיטב מכל דבר
ואל תתני לאנשים אחרים לחשוב שמה שחשוב באמת זוהי מידת החזיה.. חשוב רק איך תציגי את עצמך בעיני אנשים
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
הפלא ופלא
אני חייבת לציין כי לא ציפיתי לאותה תפנית מדהימה בסוג הכתיבה שלך..את ממשיכה להפיע אותי מחדש עם כל האירוטיקה הזאת שאת מפזרת כאן...כנאמר,עם עוד קצת פלפל שיר זה יכול לזכות אותנו בארוויזיון בשנה הבאה...מה שנותר זה רק "להאמין"
כל הכבוד צדפה..!
[ליצירה]
[ליצירה]
תגובה לתגובה
אני די בטוחה בזהותי המינית
אני לא באמת שוודית...
ודעתי לא חלוקה עליי
[ליצירה]
ברצוני לציין
כי אותו ציון של המילה האכזרית והכל כך בולטת בישרך, כאמור המילה "לבד" היא בעלת משמעות רבה אך כוזבת. עיניינו נשואות לימים בהם נוכל להיות לבד אך לא נרגיש לבד ובשירך ניתן לראות את הכאב שהצלחת להביע בכך שלקחת את היקום הגדול והשוות אותו לאותו אדם בודד, אומלל וחסק ישע..
נוגע לליבי הקט...
[ליצירה]
אני חייבת לומר
שיר יפיפה שככל הנראה מתחיל בנימה הומוריסטית משהו ומסתיים בנימה רצינית אבל כמו תמיד השורה האחרונה היא המשמעותית ביותר ומשנה את כל הפרספקטיבה על השיר עצמו... כל הכבוד! המשיכי בעבודה הטובה...
[ליצירה]
טיול שנתי
הוא בטח אחד מהדברים שהכי זוכרים למליוני השנים שיבואו ויהיו... ובוא ברוח שטות נוטים לעשות דברים שאחר כך מתחרטים עליהם.. אבל מה שבאמת חשוב הוא מי יוצאים איתו לאותו טיול.. ולי היה הכבוד לחלוק את הגיהנום הזה עימך... איזה כיף...
[ליצירה]
גם אני מזדהה עם נירה
כי אני יודעת בתוך ליבי הקט שלעולם הצדף הנורבגי שלי עזב ולעולם לא אשוב....
דאמממ אני לא אמצא את הנפש התאום שלי לעולם
לא נורא.. נאכל מילקי
[ליצירה]
פולגרה יקירה
אני הפסקתי לחייך.. לזמן קצר... אבל זה לא כיף.. וגם אני מוצאת משו ברחוב.. אבל שוב אולי זה סתם שקית זבל... ואולי יש בה עולמות נסתרים.. ואולי סתם זה כיף לשבת בפארק עם החבר'ה וללכת לטייל ולטעון שזה מוריד קלוריות.. אין לי מושג מה הקשר.. אבל מי אמר שתמיד צריך להיות אחד?