[ליצירה]
תודה!
אוו.... הבנתי. גמר חתימה טובה. לא חשבתי שתחזירי לי הודעה כ"כ מהר. ברוב אופן, תודה על התמיכה, ועל העזרה. תודה על המחמאה!!!!
גמר חתימה טובה. תחל שנה וברכותיה, תכלה שנה וקללותיה!
[ליצירה]
תגובה לכל התגובות..
בס"ד
לדעתי כשאני אוסיף אייקון, אני אוריד את ערכו של השיר. לא שאני מתנגד לסמיילים, אבל אני יותר אוהב שירים ששומרים על החוקים שלהם, כיצירה ספרותית. כלומר, כשאני מוסיף אייקון אני הופך את זה לכיתוב יפה של אותיות ובסדר נחמד. אני רוצה שזה לא יהיה "זול" עם אייקון.
לשאלתך, שם שם, השורה האחרונה לא מדברת על האהובה. היא נשכחה מליבי כבר. אני רווק שוב..
[ליצירה]
לא ביקשתי שתוסיף אייקון. ברור שאין מקומם של אייקונים ברוב היצירות. האייקון הוא התגובה שלי ורציתי לומר שהמשפט האחרון הוא זה שריגש אותי במיוחד. עד כדי כך שאין מילים להביע את זה - אלא רק אייקון.
זה הכל.
גמח"ט
[ליצירה]
אייקון= כל הסימנים האלה שאמורים להביע הבעות. כמו
:) זה חיוך ו :( זה עצוב ו ;) זה קריצה ו:P זה מוציא לשון וכן הלאה. מה שקרוי בלשון הרישמית emoticons.
[ליצירה]
מקסים
נורא אהבתי את השיר ואני ממש יודעת איך ההרגשה אבל מנסיון זה עובר... תהיה חזק ובסוף תמצא את האהבה האמיתית
שאלה בקשר לשיר לפי מה שאני הבנתי מהשיר השורה האחרונה לא נאמרה על אותה אהובה אלא על מישהו אחר נכון? או שמא אני טועה?
[ליצירה]
בטח שברורה..
הפואנטה, נראה לי, היא שאנחנו לא מסוגלים לשתוק.
כל החיים אנחנו מדברים, ואף פעם לא מקדישים את הרגע לשתוק.
השתיקה היא ערך עליון, נתת לזה ציטוטים מהמקורות.
הפואנטה היא שאם נדע לשתוק, נדבר הרבה יותר..
כמו הזוג הזה מול השקיעה. הרי הם מבינים אחד את השני גם בלי לומר מילה, ובעצם- מדברים שיחה הרבה יותר שלמה , נכונה ויפה, גם בלי להגות מילים..
יוב, זה נכון?
[ליצירה]
תודה!
אוו.... הבנתי. גמר חתימה טובה. לא חשבתי שתחזירי לי הודעה כ"כ מהר. ברוב אופן, תודה על התמיכה, ועל העזרה. תודה על המחמאה!!!!
גמר חתימה טובה. תחל שנה וברכותיה, תכלה שנה וקללותיה!
[ליצירה]
אל דאגה
משברים באים, משברים הולכים, ורק אנחנו ממשיכים את החיים. אל דאגה, יקירתי, הרי גם את תדעי את האושר האמיתי. תמיד זאת יש לדעת, שתקופת האושר צועדת ומגעת.
(קצת הלך החרוז, אבל חפי"צ)..
[ליצירה]
מזל טוב, גברת.
מה אומר ומה אדבר?
בשבלי אין הפתעה גדולה יותר!
אם אחזור לאחור, ליום שבאתי לצורה,
קיבלת את פניי למשפחה החדשה.
היום אני כולי נרגש ונפהם,
לשמע העובדה שהתמקמת לעצמך בעולם.
מאחל לכם את כל הטוב האפשרי,
שתהיו זוג טרי ובריא.
מחזיק לכם אצבעות ותומך מאחורה,
עד שגם אני, אמצא את האחת והיחידה..
מזל טוב, סליפי!!! ד"ש למשנה שם-המשפחה!!
[ליצירה]
סליפי, יש לך את זה!!
אני יודע שהתגובה הזו באה באיחור, לא כ"כ רציתי לקרוא, חשבתי אולי זה עליי. יצר הסקרנות גבר עליי, אבל בהחלט אין מילים!! יש לך את. המילים נהדרות!! המשל מעולה!! בהחלט רמה מקצועית. אני מקווה שתמשיכי לכתוב. מצטער.
[ליצירה]
[ליצירה]
תגובה לכל התגובות..
בס"ד
לדעתי כשאני אוסיף אייקון, אני אוריד את ערכו של השיר. לא שאני מתנגד לסמיילים, אבל אני יותר אוהב שירים ששומרים על החוקים שלהם, כיצירה ספרותית. כלומר, כשאני מוסיף אייקון אני הופך את זה לכיתוב יפה של אותיות ובסדר נחמד. אני רוצה שזה לא יהיה "זול" עם אייקון.
לשאלתך, שם שם, השורה האחרונה לא מדברת על האהובה. היא נשכחה מליבי כבר. אני רווק שוב..
[ליצירה]
המורה שלי לספרות לא מסכימה איתי, שכתבתי שיר, כי העמדה שלי ברורה לגמרי. אם הייתי מסתיר אותה, ורומז עליה בלבד, זה היה מוגדר כשיר מודרני.
אל דאגה, משפחת צורה (החדשה) שלי. בקרוב בימינו יגיע קטע יומן מפרט הרבה יותר על הפואנטה שלי!!