בס"ד הפגיעה שספג במחולל ההתנגדות לכוח כבידה לטיסות הפצצה נמוכות- לא הטרידה אותו במיוחד, למעשה הוא אמור להיות טרוד בפגיעה שכזאת, זו הרי סכנת התרסקות, אבל הוא היה עסוק בביצוע מטרתו. רק להפציץ ואח"כ... את תפקידי מלאתי בנאמנות. אני חייב לפגוע במפעלי התחמושת הזרחנית של שלהם, אי אפשר לתת לזה להמשך כך... כל מטר בחלל באזור B ממוקש בפצצות חמצן. חייבים להחזיר את הסדר לגלקסיה הזאת. יש לנו כבר אלפי חלליות שנעלמו עקב הסתה מהמסלול בגלל איזה כיס חמצן מרחף בחלל - יש לשים לזה סוף. "9,000,000 קילומטר מכוכב GHY12, נכנסנו לטווח מכ"ם האוייב" הודיעה מערכת הבקרה. עוד מעט זה נגמר הוא חשב. "7,000,000 קילומטר מהכוכב נכנסנו לטווח טילי קרקע חלל" הודיעה מערכת הבקרה. נמאס ממערכות הבקרה הישנות האלה, הוא הרהר בליבו (למעשה לא היה לו לב,כל מי שמתגייס ליחידה שלו מקבל לב מיוחד שפועל על אנרגיה גרעינית, כדי שיוכל לתפקד כרגיל עד רמת צינטרפוגה של 99 בלי לקבל בלאק אאוט או למות לחלופין) הרי רוב הכוכב הוא גז ומן הראוי לא לקרוא לשכבת הגז החיצונית קרקע. עודו מהרהר ולא עברו להם רק 15,000 קילומטרים וכבר שמע פתאום בום מחריש אוזניים (אם כי גם אוזניים לא היו לו, אך זה לא הפריע לו לשמוע). טיל משתגר (בטכנולוגיה טלפורט פשוטה ביותר) הופיע פתאום לימינו ופגע בתחתית החללית לפני שהספיק חיילנו להתרומם די הצורך (תחתיות חללית תמיד נמצאות בצד ימין כמובן). אני חייב להיות מרוכז יותר חשב בליבו, איך פגז שהשתגר בטכנולוגיה פשוטה וזולה פגע בי. עכשיו בנוסף לפגיעה במחולל יש לי גם פגיעה במערכות הבידוד. לא נורא ממילא הם בטח היו נפגעים במוקדם או במאוחר, הם מועדים לפגעון. והסתכל בתמונת הלווין ברסיסי הפגז שעפו מטרים ספורים מהכור הגרעיני של חלליתו מבלי להאט או להעצר במקרה. מזל שאני במהירות כזו חשב קצת יותר לאט והרסיסים היו חודרים לכור... . מערכת האזעקה נדלקה. -בריחת אנרגיה- -בריחת אנרגיה- הודיעה מערכת הבקרה. הי, לא הרגשתי פגיעה, לא נותר אלא להביט לאחור ולראות את שביל האנרגיה המתבזבז והמכלה לריק החלל. "3,000,000 קילומטר מהכוכב" הודיעה מערכת הבקרה. רק לא להתרסק על אחד הירחים. לחצן מערכת מהירות מונעת בזרמים אלקטרומגנטים... . הינה המטרה, טיל ניטרוני בשיגור טלפורט מתקדם למקום בגרעין הכוכב בו יש בועת מימן מוטה מעט לאזור המפעלים לתחמושת זרחנית, ואני משתגר לבסיס. מה? לאיפה השתגרתי? למה?. זהו בסיס מעצר לפושעי מלחמה, אדוני. המשפט יתחיל בשתיים, אדוני. אני מציע לך לא לנסות לברוח, נעולות עליך 2 מכונות יריה להמסת ד.נ.א., אם תעשה תנועה חשודה אה'ם. מה? שקט. בית המשפט. אתה נתבע על כך שבעוד 3 שנים מהיום אתה תפוצץ את הכוכב GHY12 , ולכן נאלצו צוות מומחים שלנו לחטוף אותך בזמן לזמן הזה. גזר דין: שיגור גופו לחלל. אוי לא בחלל יש קור מוות, ואין אוויר מוות, אבל בעצם זה לא נורא, הואקום ממילא יפוצץ את הגוף עוד לפני שיעלה בדעתי לנסות לנשום את חוסר האויר. "ביצוע" קטע השופט את מחשבותיו- "מיידי". "צבא היקום מפסיד, יהיה לנו כאן גלקסיה אוטונומית שלא תשלם מיסי "בּוּם" סוף.