הריון- זה שיגעון!!! סיימתי את לימודי האקדמיים בהצלחה והלכתי לחפש לי עבודה חדשה. נדדתי ממקום למקום וממנהל למנהל, והיו כמה הצעות –עלי להתפעל... בראשונה הוזמנתי לראיון, שהיה פשוט שיגעון! דיברנו על שעות והיקף המשרה תנאי השכר וגם החופשה.. ואז בלי משים זרקתי לאויר הודעה: השנה אצטרך לצאת לחופשת לידה. חשבתי שהמנהל בשמחתי ישמח ויברך אותי במזל-טוב לכבוד העולל הרך, אך הוא רק הרצין ואמר: הריון-לא בא בחשבון! לזה אצלנו אין מקום!! חשבתי שהמנהל הזה פשוט אכזר, וחיפוש העבודה לתוקפו חזר... עברתי בחברות, בתי ספר ומועדוניות ועוד אין ספור הצעות שונות ומשונות. אך בכל מוסד, בית ספר או חברה, כבר סיפקו לי הסבר מדוע איני רצויה, היו שאמרו שפתאום הכל השתנה, והיו ישרים שאמרו שזה בגלל ההשמנה... ניסיתי להסביר שזה דוקא חיובי, בתקופה שלנו הרי ילדים יש להביא... כי רק בצורה כזו יכול לגדול העם וכל זה נמנע בגלל מנהלים שכמותם. חלקם ענו שזה כלל לא עניינם ואין ברירה יש גם לדאוג למוסדם, והיו שאמרו שלא הבנתי נכון, וילדים מבחינתם זה במקום הראשון. אך השנה זה פשוט לא מסתדר, והציעו שאחפש במקום אחר... ואז אמרו לי חברות ושכנות: אין מה לעשות- עבודה זה לא זמן להריונות! ילדים יש לדחות עד לזמן יותר מאוחר כשיהיה כסף ושלום ולא יפריע דבר... ואני חשבתי לעצמי: אולי אני סתם אישה קטנה שלא מבינה הרבה בעצמה... אבל אם כל אחד יחשוב על האינטרסים שלו בלבד, הוא בסוף ישאר בעולם ממש ממש לבד... העם שלנו רק ילך ויזדקן ולא ייוולדו ילדים- ירחם השם! נתחתן בגיל מופלג כאשר יש כסף לדירה, ונביא איזה ילד וכלב- מה רע?! נחיה כך על מי מנוחות בזמן שאויבינו מביאים ילדים בצרורות... כך לבטח לא נישאר הרבה זמן כי מהר מאוד נהיה עם קטן ומצומצם...