ברחוב תובל פינת יגאל אלון בתל אביב לאורך שלושת המגדלים של מכבי שרותי בריאות יש בריכות דגי זהב.
את הדגים *לא מאכילים* נאמר לי שם על ידי מישהו רחמן. הם חייבים לנקות את הבריכות.
 .
שאלתי אם אפשר להשליך שם את שארית הכריך שקניתי ואמר לי בן שיחי:  "תעשי מצווה". השלכתי, והייתה שם מהומה. הדגים התגודדו על האוכל, והכול שם מלא שלטים לכל אורך הבריכות "אסור להאכיל את הדגים"

על פי תורת הפאנג שואי דגי זהב מביאים מזל טוב ואנו רואים אותם בבתי עסק. אך לי נראה שדגים מורעבים בכניסה למכבי שרותי בריאות יביאו רק מזל רע. כמובן שאדם נאור ומודרני לא מאמין בדברים כאלה וזו רק דעתי הפרימיטיבית.
אני נגעלת כעת בכל פעם שאני חושבת שאצטרך להיכנס לרחוב תובל לשלושת הבניינים המפוארים שלהם.

כתבתי מכתב למכבי "התעללות בבעלי חיים ברחוב תובל לצורכי נוי" שהעבירו אותו הלאה וקיבלתי תשובה כמו שכותבים במדינה, עם עותקים לשלושה מכותבים, ובלי מספר טלפון ממוקד של הגברת החותמת, ונאמר לי שם שהדגים כן מקבלים אוכל, הם אוכלים את הירוקת של הבריכה (זה האוכל שלהם) , ופעם בשבוע הם מקבלים ויטמינים. אסור להאכיל אותם כי הם יחנקו מהאוכל (מדוע ? לא התפתח אצלם בית הבליעה ? כ מעולם לא נתנו להם מזון דגים נורמלי ?) !:
. וכי הם, מכבי שרותי בריאות,  כלל לא אחראים מכל מקום, כי הדגים הם בטיפולה של חברת אמפא.

כל מי שנכנס למכבי שרותי בריאות ולאסותא שרותי בריאות ברחוב תובל ומתפעל מהדגים היפים שדרך אגב אין להם מחסה מהשמש (אחרת איך תצמח שם הירוקת ? ) רק כמה עלים עלובים קטנים של שושנות מים, ולדעתי בגל החום הנוכחי כעת בסוף יולי תחילת אוגוסט שנת 2010 שהבעיר שריפות רבות ברחבי העולם הדגים הללו אולי התבשלו מעצמם - -  כל מי שמתפעל מהיופי שידע שמדובר בדגים שאף אחד לא מאכיל אותם פעם ביום, לא צריך לשלם למישהו 18 ש"ח לשעה כדי שיבוא ויבדוק וינקה, ואלה הדגים שאנו מתפעלים מהם, הם פשוט זרוקים שם וזה גורלם.

בנוסף, כל מי שאוכל דגי קרפיונים או בכלל דגי מאכל מבריכות כדאי שיברר מה אוכלים הדגים שהוא או היא אוכלת, אם בכלל אוכלים מזון טבעי או כל מיני ויטמינים ומינראלים. זה מעורר מחשבות מוזרות רבות אצלי.

כל מי שקונה לבנו או ביתו הקטנה דג זהב ודואג לו כל יום ומאכיל אותו למעלה בפירורים שידע איזה ביזנס עושים בהם וכיצד כיסוי היופי של דגי הזהב הזה מכסה משהו מאוד לא נעים.

כל מי שחושב שדגי זהב מביאים מזל טוב שיחשוב פעמיים בכל פעם שהוא נכנס למקום הזה בכניסה למכבי שרותי בריאות כשהוא מסתכל על הדגים שיחנקו אם יקבלו מזון רגיל ועליהם לאכול ירוקת ומקבלים ויטמינים.

ולסיכום - שאלתי אדם דתי עם כיפה שחורה (סתם תפשתי מישהו זר בטרקלין הכניסה של בית אריאלה) אם מותר לענות דגים לא לתת להם אוכל (לכאורה, לכאורה כמובן, כי זאת אני שמתייחסת לזה כאל עינוי). הוא אמר שיש על זה סוגיה בתלמוד או בגמרה אם מותר לענות גם בעל חי שיש לו דם קר. שאלתי אותו לגבי המזל שמיוחס לדגים (כי הדג לא שולטת בו עין הרע כי הוא מתחת למים) אמר לי שחושב שאצל האשכנזים כן ואצל הספרדים לא

ושמתי גם עותק מהסיפור בפייסבוק אך אף אחד לא הגיב. ואני שמה כאן. וגם אחפס בין כתבי סיפור שכתבתי פעם לבתי כשהייתה קטנה בשם "סוסון הים ודג הזהב" ובהזדמנות כשאמצא את הסיפורון אכניס אותו לליטרטורה.

אנא העבירו הלאה את מעשה דגי הזהב האומללים (לכאורה ולדעתי)?

בבקשה .....