"לנוע ולחולל את המהפכה?"
איזו מהפכה?
האם מהפכה בסגנון ירושלמי?...
אבל מאידך- אכן, בריקוד יש כוח. בתנועה יש את העוצמה ואת הכוח ואת הקתרזיס ממש כפי שיש בהתעמלות.
חיה בבועה התל אביבית. דתיה לשעבר. בהמית והדוניסטית מן הבוהמה.
ומי שרוצה לראות אותי ולא להתעסק עם ניחושים נא להיכנס לכאן:
http://www.showme.co.il/gallery.asp?u=shelip6666&album=365496
[ליצירה]
"לנוע ולחולל את המהפכה?"
איזו מהפכה?
האם מהפכה בסגנון ירושלמי?...
אבל מאידך- אכן, בריקוד יש כוח. בתנועה יש את העוצמה ואת הכוח ואת הקתרזיס ממש כפי שיש בהתעמלות.
[ליצירה]
אני לא מבינה למה חבר שלי אוהב את השירים של ירושלמי, אבל אני לא אוהבת.
אגב, אם ירצה שיבוא למסיבות שלנו ויהנה מגבינות ויין ואם ישאר משהו שיקח לעניים
[ליצירה]
אוי זאת ממש כמעט אני!
אבל בהבדל תמים אחד- הקטע של האוניברסיטה עדיין לא קרה לי. והקטע לא קרה לי באוניברסיטה אלא במהלך של השירות הלאומי (הקדמתי את המאוחר...)
אז סחתיין על הקליעה!
תגובות