דנה חיה בסרט.בטח תגידו שזה לא מיוחד, שיש הרבה אנשים שחיים בסרט ושאפילו החבר הזה שלה חי ככה הרבה שנים אבל ההבדל הוא שאצל דנה זה באמת.

 

זה התחיל לפני שנה, בערך מאז שהיא ומני הפכו להיות זוג והיא תמיד חשבה שיש משהו מוזר אבל אפילו בחלומות הכי פרועים שלה היא לא חשבה על דבר כזה.היא הניחה שזה רק שהיא השתנתה או שהוא השתנה או שהסיטואציה השתנתה. פעם דנה אפילו חשבה שהיא סכיזופרנית ושהיא בכלל מדמיינת אותו, אפילו זה היה נראה לה פחות מופרך מהאפשרות שהיא חיה בסרט אבל בסוף היא קלטה את זה.

 

אלו היו רמזים קטנים שגרמו לה לחשוד: הגאון התחיל פתאום להיות נחמד לכולם, זה עם האוטו הפסיק להשתין במקומות ציבוריים (בכל זאת, יש גבול למה שהקהל מסוגל לסבול) אבל מה שהיה הכי מוזר בעיניה זה שכשהם היו שוכבים הוא תמיד היה מנסה דברים חדשים ותנוחות מסובכות כמו איזה במאי של סרט פורנו רע.בהתחלה היא חשבה שזה כדי שלא ישעמם להם, אח"כ היא הבינה שזה כדי שלא ישעמם לצופים.

 

החברים ניסו להרגיע אותה, אמרו לה שאין סיכוי ושמאיפה היא הביאה את זה אבל כשהם ראו שהיא לא מוותרת הם נכנעו והודו: אמרו שבא אליהם איזה אחד לפני שנה- סטודנט לקולנוע עם המון רעיונות חדשניים,אמרו שהוא נראה טיפוס נחמד, מגלומן משהו אבל בחור טוב, וגם הכסף טוב.

עם מני זה היה פשוט יותר- כשהיא התעמתה איתו הוא אפילו לא ניסה להכחיש רק התנצל ואמר שהיה זקוק לחשיפה הטלוויזיונית כדי להצליח כמוזיקאי ושהוא בכלל חשב שזה לטובתה.רק כשהיא הודיעה לו שזה נגמר ושהיא עוזבת הוא ניסה לעצור בעדה ואמר שזה אולי התחיל בתור תסריט אבל שעכשיו הוא באמת אוהב אותה.היא החליטה לתת לזה עוד צ'אנס, הפעם בלי מצלמות למרות שידעה שבתוך תוכו הוא שחקן.היא באמת אהבה אותו, כ"כ אהבה אותו שהסכימה אפילו להיות סתם ניצבת אבל זה לא עבד. על אף שהם ניסו ואמרו לעצמם שכלום לא צריך להשתנות שניהם הבינו שזה לא יהיה אותו דבר בחיים.

 

בסוף היא עזבה,בהתחלה היה לה קשה אבל לאט לאט היא הסתדרה, שכרה דירה, התחילה ללמוד, אפילו מצאה עבודה באיזה סדרת קומיקס אלטרנטיבית- משהו על אחת שהחבר שלה עתודאי והיא והעתודאי היו הזוג הכי רגיל בעולם - עם אהבה רגילה ועבודה רגילה וחיים רגילים: קמים בבוקר, הולכים ללמוד ולעבוד, בערב הולכים לקולנוע או לפאב או לאיזה בית קפה ואם אין להם כח אז סתם נשארים בבית, נרדמים מול הטלוויזיה, בוהים באיזה סרט.