זה לא בדיוק מתאים.
אומנם יש פה עייר, אך איה הגפן.
בנוסף לזה הצילום הוא די סתמי, הזוית משעממת, ואם יש סיפור מאחורי כל זה אז הוא לא ממש עובר מבעד לתמונה. ישנה גם שיבולת שתקועה במטושטש בתוך הפריים ושרועה על חלקה הקדמי של התמונה וזה לא מסתדר עם הרקע. פשוט צריך להשקיע יותר מאמץ ולא רק מחשבה לפני שלוחצים על ההדק.
סליחה על שקטלתי יותר מדי זה נובע רק מהצורך להיות נאמנה לאמת (שלי) ומתוך רצון להפנות את תשומת לבך בכדי שתוכל להשתפר...
(יצאתי שחצנית למרות שזאת לא הכוונה)
...הכל ברוח טובה....
: )
[ליצירה]
זה לא בדיוק מתאים.
אומנם יש פה עייר, אך איה הגפן.
בנוסף לזה הצילום הוא די סתמי, הזוית משעממת, ואם יש סיפור מאחורי כל זה אז הוא לא ממש עובר מבעד לתמונה. ישנה גם שיבולת שתקועה במטושטש בתוך הפריים ושרועה על חלקה הקדמי של התמונה וזה לא מסתדר עם הרקע. פשוט צריך להשקיע יותר מאמץ ולא רק מחשבה לפני שלוחצים על ההדק.
סליחה על שקטלתי יותר מדי זה נובע רק מהצורך להיות נאמנה לאמת (שלי) ומתוך רצון להפנות את תשומת לבך בכדי שתוכל להשתפר...
(יצאתי שחצנית למרות שזאת לא הכוונה)
...הכל ברוח טובה....
: )
[ליצירה]
היה לנו אוטו דומה
היה נתקע במקום הומה
להחנות אותו רק על גבעה
אחרת להתניע מי ידע
מדרדר אותו וזורק קלאצ'
ובכל התנעה מוסיף טאצ'
הסקודה לאחותי ניתנה
לא ממש שיא המתנה
אבל זה אותה ריגש
ובעלה בסוף גם התיאש
האוטו היום במקרה הטוב
גרואטה במוסך שם טוב.
[ליצירה]
ת'אמת לא ראיתי בזה עיבוד אך גם לא הבנתי שזאת יוטה ונראה שכל התגובות הרסו לי את ההתרשמות הראשונית שלי. ההתרשמות הראשונית שנבעה מהצבע ומהשם היתה של צילום מתוך קונכיה/ צדף ומעין הצצה לעולם ממבטו של יצור הדר בפנים.
עכשיו אני צריך לבפנים את התמונה בצורה אחרת.
[ליצירה]
[ליצירה]
125
שמח יוסף אותי שימח
כשהעלה רעיון די פורח
מאה חמישים זה מכובד
שאין לבטלו בהנף יד
המגיב הראשון המהולל
(כמה שמחה הביא לכלל)
שתגובתו (המאה עשרים)נגזלה
יצטרך להשלים לנו, הנעלה
כי מדורה עשה פה מנר
(תנו כבוד לאותו ממזר)
ועכשיו כבוד יש להשיב
ולתת לו מקום להגיב.
נ.ב. כמעט שכחתי לאחל
תקימו בית נאמן בישראל
לבאה מאהבה ולבעלה
כן ירבו, ושתבוא הגאולה.
[ליצירה]
אני משער שעם היוצרת כתבה יפו היא התכוונה לזה. וזה קורה לכולם כשהם הולכים ביפו/צפת כל דבר מזכיר להם את העיר העתיקה בי-ם אבל זה לא יש להם את הייחוד של עצמם
תגובות