[ליצירה]
זהירות שביר - נראה לי שברגע שמגיעים לקיא אז כבר ברור שמדובר בשיכור. הכיוון איתו אני יותר מזדהה הוא זה שליריקה העלתה - לצאת מתוך השיכרות למצב נפשי דומה אבל אחר.
[ליצירה]
זהירות שביר - נראה לי שברגע שמגיעים לקיא אז כבר ברור שמדובר בשיכור. הכיוון איתו אני יותר מזדהה הוא זה שליריקה העלתה - לצאת מתוך השיכרות למצב נפשי דומה אבל אחר.
[ליצירה]
אהבתי מאוד
אהבתי מאוד..
הבית האחרון היה פחות חזק בעיני,
יש כמה שורות שערכתי - אני מקווה שזה מתאים.
ילד לירי
ראה עירי הרדומה
משכימה לאטה
גגותיה מבהיקים בקרני
החורף הרכים
השמש פניה
שטפה לעת בוקר
ושלולית לה מראה
בין חצרות הבתים
לגני הילדים
פוסעים להם זוג
עלמה ועלם,
מפתח אחד לביתם
ושני מפתחות אל לבם
בין רחוב למשנהו
עוברים בשדה בור
השמיים עוטפים בכחל
יקטפו לענה ושושן,
העתיד כותב דפי יומן.
[ליצירה]
קל עליון?
לטעמי לא שייך לכתוב כך, במובן מסוים זה אפילו קצת חילול. הראשונים כתבו שמות בשיריהם, בודאי כשמדובר במימד וירטואלי. פתרון קל יותר הוא להשתמש במקף או בגרש.
[ליצירה]
[ליצירה]
יפה מאוד
אני לא מרגיש ש'הבנתי' מאיפה ועל מה השיר, אבל הוא בכל זאת נגע בי, תודה.
[ליצירה]
השדים
בנוסף לדברים שכתבו לפני, נראה לי שהדרקון שיצא מהיצירה הוא מעין תת מודע דמוני שהיצירה מוציאה לאור, זאת בניגוד לצייר המאופק והמסודר. יש משהו שמאיים ביצירה - אילו שדים היא תעלה, אבל גם משהו גואל וחי.