אני לא מבינה, באמת שלא. היא כולה בת 21, ילדה, מה כבר עשתה בחיים ? למה היא כל כך אובססיבית ? למה היא כבר רוצה לשים לזה סוף, מה כבר עבר עליה בחיים שהיא כל כך שונאת אותם ? הכל התחיל מהיכרות בפורום, בחורה-ילדה יוצרת מדהימה, עם הזמן הבנתי שמשהו לא בסדר איתה, היא אובססיבית, מניפולטיבית, לא לוקחת אחריות למעשים שלה, היא מכניסה אנשים לחיים שלה וקושרת אותם במעגל שקשה לצאת ממנו, ואם אתה יוצא ממנו אתה מרגיש עוד יותר רע, כאילו שכישפו אותך ואין לך את זכות הבחירה להמשיך הלאה עם החיים הנורמלים שלך. היא מתעלקת מוצצת את לשד החיים שלך, וכשאתה מרגיש מרוקן, מותש, מובס, אתה מסנן, אתה לאט לאט חוזר לעצמך, היא שוב חוזרת, מטורפת, מטריפה את כל האנשים סביבה שלא יכולים להתמודד איתה יותר, עם האובססיה שלה, עם הרצונות החולניים שלה, עם החוסר המשווע שלה לאהבה. והזעקה האילמת שלה שאף אחד לא יכול לשמוע. כולנו היינו שם בשבילה, ואט אט התפזרנו אני הייתי הראשונה אולי שהרימה ידיים, הרגשתי אחרי השיחה איתה שהיא שואבת את כולי, שאני בקושי יכולה לנשום, שהמשא כבד מידי עבורי. ניתקתי, התנתקתי, יצאתי מהמעגל. והיום בקריאה הנואשת שלה שוב הרגשתי איך שוב המעגל סחף אותי אליו. אני מקווה שלא מאוחר מדי עכשיו, אחרי שיחת הטלפון שלה אליך, עם הנסיון הפאתטי לעורר בך רגשי אשמה, אחרי שהיא בלעה את כל הכדורים. בלי לקחת שום אחריות. רק להשאיר אותנו כאן, משתגעים להציל אותה, ממה ? מעצמה ? שואלים את עצמנו כמה זמן היא תחזיק מעמד ?