נדרים / ספר שאני כותב כבר שנה וייצא בינואר 2015

 

תקציר

 

"דרכו של האדם ועתידו הםתוצאת מעשיהם של הוריו

        אם יקבלו אותו כפי שהוא, או יטילוהו אלשונאיו"

 

סיפורו של אביתר לוי אשר נולד למשפחה חרדית ויצא בשאלה בעל כורחו.

אביתר גדל והתחנך בבית חרדי בשכונת מאה שערים בירושלים.

אביתר נולד בשנת תשמ"ח לזוג הורים אשר ידע מבעוד מועד את המגבלותהגופניות, הנפשיות והרגשיות בהם יעמוד בנם אם יחליטו להביאו לעולם.

אביתר נפל קורבן להתעללותו האכזרית של דודו עמנואל, ולצד אוזלת ידם של הוריולסייע לו ולהצילו מחמת המזג של הדוד.

שני ההורים גם פחדו שסודו של בנם יתגלה על ידי הדוד דוד, אשר נשבע להתנקםבאחיו וברעייתו ובבנם אביתר והכל על רקע ירושה אשר חולקה בדרך מסוימת.

בגיל שבע עשרה וחצי אביתר בורח מביתו ויוצא בשאלה. הוא מקבל את התמיכה המלאהשל דודתו מרים, עובר לתל אביב, משתלב בחיים הצבעוניים ואף הופך לסלבריטאי מןהשורה.

מנגד עומדים בפניו נדריו הרבים והבטחתו לעצמו לחזור למוטב ולחזור בתשובה מלאהכאשר יגיע שוב הזמן לכך.

בגיל עשרים ושלוש מתגלה בגופו של אביתר מחלת הסרטן, בדיוק בזמן שהוא מתחילבתהליך החזרה בתשובה.

אביתר מצליח לקיים את נדריו, לחזור בתשובה שלמה ולשוב אל ביתו, אך האם בטוביקבלוהו הוריו?

 

חייו המטלטלים של אביתר סיבתם מובנת בנבירה בתוך תת המודע ורמזים הטמוניםבשורשיו.

תוצאה של מעשיהם של הוריו בגלגול זה או אחר, ורמזים אשר נשלחו ע"י אנשיבשורה ולא זכו להתייחסות נאותה.

חייו של אביתר תלויים תמיד בהוריו, אם יקבלו אותו כפי שהוא או שיסתייגו.

 

 

אלי משעלי-נדרים/רומן ראשון

ינואר-2015