למי שלא קרא את הנסיך הקטן:- הנה הקטע הפוליטי המדהים מהספר - על המלך באדרת ארגמן (יש ציור) שיושב על כוכב, כולו תילי תילים של מילים מנופחות, ואין לו נתינים אבל תרוצים יש לו אלף.

הנסיך הקטן חזר ופיהק. ... וכבר התחיל משתעמם במקצת.מה לי כאן - אמר הנסיך הקטן - הנני ואמשיך בדרכי !

אל תלך מכאן! - אמר המלך, שדעתו זחה עליו לאחר שזכה לנתין - אל תלך והנני למנותך לשר !

וזהו סיפור השמאל בארצנו, שכמעט ואין לו נתינים, אך חושב עצמו למלך ומקבל יחס של קיסר. וזאת אני כותבת כאן, כדי שהם לא יגנבו את התובנה שלי, שלא ייקח לי אותה איזה אדם חשוב, איש רוח, משורר או סופר או שחקן או כיוצא בזה, מתוקשר ונאהב, כדי לא יהנו הם(!) מפירות הרוח שלי(!). וממילא  לי ולרוב הציבור אין רוח- לדעתם, אנחנו לא אנשי רוח, אנחנו סתם המונים ב-21 שקל לשעה. רק עמוס עוז ומר גרוסמן ואלף בית יהושע, הם הם אנשי הרוח, יחד עם מספר שחקנים ועם מקורבי המדיה. אנו סתם פעילי ימין כנראה, מוקצים (גם בעולם) מחמת מיאוס, טובים רק לשמש  כתשתית אנושית של עובדים מופרטים (אחרת על מי המלך ימלוך ?). ושנשתוק ונביט בטלוויזיה. על כן הפקדתי את הרעיון שלי כאן באתר הצורה.  כי  אני לא אשת רוח, השמאלניות היא לא הביזנס שלי והמדיה החלה לעלות לי על העצבים..

אני לא אומרת שהשחקנים צודקים או טועים בכל מה שקשור לעיר היפה אריאל, אלא אומרת אני שהם מיעוט שבמיעוט ללא נתינים - כמו אותו המלך שבסיפור - מיעוט שיושב לו במדיה, בעיתונים, בטלוויזיה, בכל מיני מקומות, קורא לחברים שלו "אנשי רוח" ו"יוצרים" ושאר מילות שבח ומעניק להם במה עצומה ופרסום ללא פרופורציה לחלקם במדינה. ומוטב להם שירדו מהכיסא הגבוה שהתיישבו עליו. העולם מלא וגדוש יוצרים מעולים, משובחים בהרבה מהם, מתורגמים לעברית ללא בעיות. ועובדה היא שלמרות גדולתו של מר עוז הרי את פרס הנובל הם לא נתנו לו (עדיין ? לאחר מותו ? - שיבדל לחיים ארוכים )והעדיפו גברת כמעט לא ידועה, כי היהודי הזה (כן, מר עוז! ) הוא ממילא שלהם, אז מדוע להרגיז את האוכלוסיה המוסלמית ? ואולי גם אוכלוסיות אחרות ? מאידך - הנשיא אובמה, ממש תפור לפוליטיקלי קורקט המערבי (זה שמגרש צוענים מארצותיו). והוא  קיבל את הכסף מראש!..
ישראל  רק משמשת זירה גלדיאטורית ושק חבטות גלובלי באשר לויכוח הפוליטי הגלובלי העולמי שמנסה לפתור במילים את הגידול הדמוגרפי במדינות מסוימות וגם להסתיר תרבות אנטישמית בת אלפיים שנה בתפאורה ליברליסטית שמאלנית..

מעניין מה עמד נגד עיניו של סנט.אקזופרי כשצץ המלך הנ"ל בגלקסיה של עולמו הפנימי על אחד הכוכבים שלו.  זאת דוגמה מציאותית - מוחשית יותר מהדוגמה של הנס כריסטיאן אנדרסן על המלך העירום (כי עובדה היא שאני מסוגלת ליישם אותה על מצב ספציפי). המלך העירום של אנדרסן לא ידע בעצמו שהוא במצב הזה ועוד שילם כסף רב לחייטים הרמאים כדי להופיע בציבור במערומיו ה"מכוסים" כביכול. ובמקרה של המלך העירום היו לו נתינים רבים, אלא שכולם היו  את עוורים כמוהו, מלבד הילד שעדיין לא עבר את האינדוקטרינציה החברתית. ייתכן שאפשר לייצר השוואה קצת כוללנית כאן לעולם הוירטואלי אליו יותר ויותר מתכנסת האנושות.

אולם אנדרסן הפך לסופר ידוע ומקובל ומת בשיבה טובה. סט אקזופרי מת בתאונת מטוס מסתורית ולא ידע איש את קברו עד לפני כשנתיים שלוש כשנמצאו שברי המטוס.  

שנה טובה לכולם.
ושגלעד יחזור להוריו, בריא ושפוי, אמן.