המשך לפרק ואלוקים ברך את אברהם בכול.. או בקיצור כתובה
הכותב עדיין שבור לב מעזיבת האקסית עד עצם היום הזה.. 

הם התקבלו לסרוגים העונה השניה. היא אקסית שלו משנה שעברה והוא רווק שלבו מרוסק ממנה.

בהפקה חשבו שזה יכול ללכת טוב. "המשחק יהיה אותנטי", מישהו מהצוות חשיבה זרק לאוויר והוחלט לתת לזה צ'אנס.

בינתיים פרפר השיק כנפיו באיזה עיירה נידחת בסין, כשתוצאות פעולה זו טרם נצפו. ביום ג' הבא יתחילו הצילומים, הטקסטים חולקו לשחקנים אווירה של פתיחת שמפניה הוא והיא החליפו מבטי בוז אחד לשני.

"רק שתדע שאין לזה סיכוי", התעקשה לציין בפניו. "אני רואה שאת כבר מתאמנת על הטקסט זה יפה תמיד את כזאת חרוצה?", ניסה לעקוץ ללא סיכוי. כל עקיצה שניסה לא יכלה לעלות אל מגדל השן שבו החביאה עצמה הנסיכה מהעולם. חלקם היו עולות רק בזמן האוויר של סמס וחוזרות ריקם. לפעמים היתה איזה שאלה שקבלה מענה במילה אחת, כמו "לא".

נסיכות גרות להן במגדל השן ומחכות לנסיך שיבוא להציל אותן. אך תרם ידעתי שהן משליכות את הנסיך לאחר שמצאן מגובה מגדל השן ונשארות בנסיכותן האגדית.

"טוב שיצאו עם סרוגים 2" , אמר הרווק לעצמו. כך אני מקבל עוד זמן אוויר עם האקסית שלי רואה מתעמת ומבצע כול מה שיכתיבו לי בהפקה. "זה לא אני זה הם", מלמל לעצמו.

או קי, אירית ועמית. תורכם את יושבת בבית קפה בדייט. ואז נכנס עמית עם דייטית שלו ועובר על ידך. כמובן, נועץ בך מבט המום כאילו שוב הוא מצא את מקומו בעולם יחד איתך. ואת פונה אליו ואומרת "אתה מוכן לא לנעוץ בי מבט? אתה לא רואה שאני נמצאת כאן עם מישהו?".

"טוב בו נמשיך", אומרת הדיטית של עמית והם ממשיכים לשולחן ליד.

כול אותו הערב אתם מחליפים מבטים מתוחים ביניכם. את קמה והולכת מהמקום ואפילו לא אומרת שלום. לפני היציאה מהבית קפה את מסובבת את הראש לשניה מסתכלת מבט חטוף אחרון ויוצאת בראש מורם מחובקת עם הדייט שלך.

משהו צריכים לספר כאן על עמית. ובכן, הוא לא פרייר. הוא אפילו מטורף ולכן הוא החליט שהזדמנות זו של סרוגים 2 תהיה בעצם הצעת הנישואין הראשונה שתקרה און ליין מול צופים בבית והם יחליטו אם אירית ועמית מתחתנים או לא?.

הוא ידע שלמעשיו יתכנו השלכות הרות גורל. אך, הוא החליט להעלים זאת מעיני ההפקה ולהוציא זאת לפועל.

הוא קנה טבעת כסף עם עיטור עדין של יהלום בראשה. הוא ניחש שהיא תאהב את זה. הטבעת עלתה לו יותר מכל המשכורת ששילמו לו כשחקן בסרוגים. הוא היה מוכן להקריב הכול על מזבח השפיות ע"מ לזכות באושר הגדול של שתי נשמות שנועדו להיות יחדיו. הוא ידע שכאשר הם יעשו זאת היא תהיה מאושרת. האקסית שלו הייתה כל כך חולה על ילדים והיא עודנה לבד. לבו נצבט מכך, כמה היא תהיה מאושרת מילדים. זה אושר ששמור להם יחד, כשהם היו חברים הסביבה מאוד שמחה מהם. זה לא שהכול יהיה הכי קל בעולם אבל אהבה הייתה. ואהבה היא מה שהיום קשה כל כך למצוא.

נישואין, מושג כל כך נשגב שנהיה כמעט ובלתי ניתן להשגה. היום מדברים על זוגיות כדי שאנשים יתחתנו. כל המישורים הנעלים הקיימים במעמד הנישואין מפחידים אותנו מלהיות במעמד זה. האקסית והרווק האוהב באו משורש דומה, וחיבור ביניהם יכל להיות לתפארת. ממש הקמת בית בישראל על כול משמעותיו. שפע היה מגיע להם ללא גבול. שורשים של הבעש"ת. מה לעשות שלא זכה, והנה מחר הקטע של הצילומים בו הוא שוב נפגש אתה באקראי בשכונת קטמון בירושלים, והם שוב רבים והיא מסבירה לו שאין סיכוי.

מה שהיה טוב בהפקה שתקתקו לו את ההופעה מא' ועד ת', חולצה מכופרת תספורת הורסת קצת איפור למצלמות. נראה פיקס. מישוש אחרון של הכיס לראות שהטבעת שם, אכן. "טוב נראה אתכם ב10:00 ליד הבית כנסת בקטמון", הכריז הבמאי . דקות כימים, הרווק חזר בראשו על משפטי הפתיחה ונוסחאות הצעת הנישואין השונות שחלפו בראשו. "יש מצב שאת מתחנת איתי? את מספיק לא שפויה ע"מ להתחתן איתי, ממש איתי לא עם מישהו אחר דווקא איתי כי אם כן אני משאיר כאן את הטבעת ובורח, כי זה נראה לי מטורף לגמרי"...לא טוב!

"תשמעי זה לא עוזב אותי המחשבה עליך ועל האפשרות שאני מפספס אותך כאן בשנים שנשארו לנו מבחינתי תסרבי אבל אני חייב להשפיל את עצמי ולהציע לך נישואין גם אם אני לא יודע מה תעני.. חיי בלעדייך נראים לי לא נכונים ואני מוכן ואעשה הכול בשבילך שתהיי הכלה הכי מאושרת בעולם.. ותרגישי שאני אוהב אותך ללא תנאי ושיהיה לנו אושר פשוט כך , כמו שהיה לנו בהתחלה אני אוהב אותך.. ". משתפר.. חשב לעצמו.

10:00 , "אקשן!". יוצאים מבית הכנסת שבת בבוקר, רווק מבוהל יוצא מעזרת הגברים מפלס דרכו בין כל הגבירות והאדונים. "סליחה, את כן את!", צועק לעבר האקסית. האקסית עוצרת. ההפקה המומים, מה קורה כאן? זה לא בתסריט?, "תנו לזה להמשיך מפטיר הבמאי. האקסית עוצרת, המומה "הוא אמור לפגוש אותי בטעות ולשאול איפה אני אוכלת?, ושאין לא ארוחת שבת אם הוא יכול לבוא גם".

הוא נופל את שלושת המדרגות האחרונות, כולם עוצרים. המצלמה בפוקוס. החיים בפוקס. שולף טבעת בלי לחשוב. מוציא את הטבעת מגיש ביד לאקסית, הלם כללי מסביב, כמובן כורע ברך. לוקח בידו את ידה של האקסית. הלב לא יודע איך מתמודדים אם דבר כזה. הוא מסתכל אל תוך עיניה, באותו רגע חבר (שתוכנן מראש), מקרין על הבית מאחור מצגת תמונות מהשלג בירושלים, ועוד בסיכומה בענק אירית התנשאי לי?,בArial 160  ..תנועה קלה בהבעת הפנים. 

הרווק מזהה הזדמנות. ופותח. "מהרגע הראשון שפגשתי אותך ידעתי שאני רוצה שאת תהיי האישה שלי. לא ידעתי איך לומר לך את זה. אבל זה היה ברור לי כמו יום. שני אנשים שהסתובבו וחיפשו אהבה ופתאום מצאו. וכול מיני דברים מתחברים. והעולמות שונים אך יש גם נקודות דמיון. בקיצור אפשר לארגן ממש שמחה כשרה ומכובדת. ולכן אני כאן, לא מרפה מנסה, מסכן הכול ע"מ לראות אותך מאושרת… דמעות החלו לזלוג מעיניו. את ראויה להיות אישה ואם יותר מכול, ואני אהיה לך כל מה שאתחייב במעמד נישואין מול עדים ובנוגע לאהבה אני מתחייב לאהוב ללא תנאי ובכל תנאי. אהבה ומחויובות הם שמי האמצעי מעכשיו. ליטף לה את היד, דמעות של אושר "גם אם היא תסרב אני ניסיתי" חשב לעצמו, " אני אוהב אותך.. יותר מכל דבר בעולם, להפסיד אותך זה להפסיד את כל העולם.. ".. "בלע את רוקו לא מבין ולא מאמין לשני המילים הבאות מגודל המעמד " האם תתחתני איתי?.

הלם .. "קאט, קאט".. "מצוין. .היה אמיתי משכנע, הרייטינג טיפס כל הכבוד". אך משהו שם לא יצא להפסקה. "אני מסכימה", נשמע קול חלוש. אני מסכימה.. אני מסכימה. ככה כתבתי באתר פעם ואני אומרת שוב הפעם בע"פ מול הפקה מצלמות זרים ואנשים אחרים. "אני מסכימה".. ודמעות זלגו מעיניה,. הרווק רץ אליה וחיבק אותה חיבוק ראשון מהתרגשות של תיאטרון וחיים מהולים זה בזה יחד. שמחה בקעה ממנה ומלבו וכולם השתתפו ובאו לתת אהבה חיבוק מלה טובה.
הם מצאו את האושר יחד.

ערוץ 2 פינק אותם בחופשה חלומית לירח הדבש בעיירת הקייט דובאי. ומשם חייהם רק דבש