36312

 

הייתי צריכה לבחור מספר, סתם מספר, אך מספר שאח"כ אוכל להסביר מדוע הוא, המספר, הוא בעצם אני.

מיד הפעלתי את כל האינטואיציות המתמטיות שבי והתחלתי לחשב.

טוב, אני מחפשת מספר מיוחד, רק רגע אחד, 0, כמובן! אבל לא, 0 הוא הרי סתמי, הוא כל-כך אפסי עד שהוא ביליתי נראה.

טוב, לא אפס אז מאה, מספר מושלם שמבטא כל-כך הרבה, הנה אני שם, בתוכו. לא ולא! כיצד אוכל להגיד שהנני 100-מושלמת? לא אוכל...

המספר שלוש קרן אליי, הוא ראשוני-מיוחד, חביב, לא יותר מידי ולא פחות. טוב אני 3!

לא יכולתי להסתפק רק בזה, עדיין ראיתי כיצד עיניי כולם נעוצות אי שם, מחפשות מספר מתאים. אז החלטתי להמשיך ולהפוך למספר דו ספרתי, הרי איני כזו קטנה.

4! איך לא חשבתי על זה קודם? הוא פעמים שתים, וגם זוגי, אבל, אבל, קצת אכזרי... הוא בא מיד אחרי שלוש וגם העליב אותו, לכן החלטתי להתקדם, את 5 דחיתי בנימוס. לקחתי אליי את 6, הוא גם יפה, וגם המספר הקודם (3) כפול 2, הרי זה מצוין, כי בנוסף לכל הוא גם זוגי וגם בהיפוך על הראש הוא 9 (שנים במחיר של אחד), ואם שחכתי להגיד, 9 הוא המספר הקודם בחזקת 2! טוב אז יש לי 36.

משעמם נורא! נוסיף שלוש בשביל היופי, עכשיו הוא גם פלנדרומי.

ובעוד ראשי כולם עדיים תרים אחר מספר זה או אחר, אני עוברת חיש מהר אל המספר הבא.

9 ללא ספק התאים, כמעט בחרתי בו אך אז הוא נראה לי כבר יותר מידי נדוש, ירדתי קצת, כמה אפשר כבר לגדול? 1 היה אפשרות אולטימטיבית, הוא לא אחרון, יש בו משהו של התחלה, מיוחד-לא ראשוני, אך יחד עם זאת גם לא פריק... כן, מיוחד! הנה ראו:

3631

אך עדיין משהו קצת יבש במספר, נחזור למתמטיקה:

3+6+3=12 ואחד  כבר יש....

איך אפשר כזה דבר לפספס! זה הרי הסוף, לא אוסיף, ולא אוריד אני 36312! הפניתי את מבטי אל עבר שאר החושבים, כולנו קיבלו הסכמה שמצאנו כל אחד את מספרו האובד, וסבב המספרים החל, יחד עם נימוקים, כמובן...

היום שם בערך חמש אחדות, עם הסברים שונים, וגם שתי מאיות שטענו שהן מושלמות, 5 אמר, ובצדק שהוא באמצע, 23 חשב שזה פשוט נחמד.

והטור המשיך והמשיך, הגיעו אליי, היה קצת קשה לבטא אך בסוף הצלחתי ואמרתי בנשימה אחת:

שלושים ושש אלף, שלוש מאות ושתים עשרה.

מיד כל העיניים הופנו לכיווני, כמו חיכו למוצא פי, וכאן אין אפרט את נימוקיי, אתם הרי יודעים אותם, וכך, מאז אותו יום אני 36312.

או במילים- שלושים ושש אלף, שלוש מאות ושתים עשרה.

************

ואפילו שלא כתבתי נמשל בתוך הקטע, אני מקווה שכל אחד יוכל למצוא את הנמשל לבד =)