שגיאת מערכת

גולדשטיין הזבל הזה, אני עוד אנקום בו ובבוס המנוול שלי, בגללם אני צריך לשבת לבד בעבודה באמצע הלילה ולעבוד כמו חמור. אני יודע שאני זה שגרמתי לקריסת המערכת מעומס יתר היום בצהריים, אבל גולדשטיין לא היה צריך להלשין ולהפיל את כל העבודה עלי, בגללו אפילו אריאלה צחקה עלי. עכשיו אני כאן, טוחן שעות נוספות ללא תוספת משכורת.

יופי! עכשיו גם הסמן של העכבר נעלם לי מהמסך, איפה הוא לעזאזל?! היי, מה הוא עושה על השולחן של יובל? למען השם! בחיים שלי לא ראיתי דבר כזה. שפשפתי את העיניים ליתר בטחון בגלל שהשעה הייתה מאוחרת, אבל הסמן נשאר במקומו. הזזתי את העכבר קלות והסמן זז בהתאם. לחיצה כפולה הראתה לי מה יש בתוך המגירה של יובל מבלי שאצטרך לקום מהמקום. חשבתי לעצמי שהתגלית שלי עשויה ממש להקל לי את החיים ולהגניבם.

חיכיתי בכיליון עיניים לבוקר כדי לבצע כמה מעשי קונדס בגולדשטיין אבל השעה הייתה רק שתיים בלילה. התחלתי להקליד כתובות נאצה כנגד גולדשטיין על כל הקירות הסובבים אבל בסופו של דבר סבלנותי פקעה. כיוונתי את השעון במחשב שלי לשעה תשע וחצי בבוקר ובשנייה שלאחר מכן כל "חבריי" לעבודה היו במקומם.

הזזתי עם הסמן את הפרחים שעל השולחן של הבוס שלי אל השולחן של אריאלה, והתחלתי לעבוד עם תוכנת ה-MORPH המשוכללת שלי על פניו של גולדשטיין. מעניין אם אשתו וילדיו יזהו אותו כשיחזור הביתה תמהתי לעצמי. אח"כ הדבקתי את הבוס שלי בוירוס והכנסתי את יובל אל סל המיחזור אך מצפוני דאג להוציאו משם לאחר כמה דקות. בשעה חמש התחלתי לנוע הביתה אך לא לפני שהקשתי על לחצן השמור לשמירת השינויים בעולם.

בבוקר, בקושי שהצלחתי להתעורר בגלל עומס יתר וחוסר זיכרון וירטואלי במערכת. לא הספקתי להגיע לעבודה, גיליתי שדעכתי לי אי שם באמצע הדרך, כנראה שהוירוס שהחדרתי לבוס שלי הגיע בסופו של דבר גם אלי. גולדשטיין הזבל הזה.