בס"ד
 
שלום לכולם, זמן רב שלא כתבתי פה מכיוון שהכול התמלא בדעות פוליטיות, ואני מתמגד נחרצות לעירוב פוליטיקה בתחום "טהור" שכזה, אני חוזר עם יצירה חדשה.
 
משהו במאי 2005
יומני היקר,
אולי זה יפתיע אותך, כן בטוח זה יפתיע אותך, אבל שתדע שרק  עכשיו אני מתחיל לכתוב אותך.
אני יודע שזה  מפתיע, אתה לא נתקלת בדבר כזה אף פעם, אולי בגלל שאין לך שום ידע קודם בנושא יומנים, כי רק עכשיו התחלתי לרשום אותך, אז תצטרך ללמוד קצת את מדעי היומן, כי אתה עומד למלא תפקיד חשוב.
אני מקווה שאני לא מעמיס עליך, אז אני אכתוב בעפרון, כי נשארו לי רק עטים נובעים, ואז אני באמת אאמיס עליך, אבל אתה יומן, נכון? אתה מסכים להקשיב לכל מה שאני אגיד? אני מניח שאתה חושב "למה דווקא אני צריך לסבול אותו? יש מלא דפדפות במגרה" אתה צודק, אבל אתה הייתה היחידי שהיו בו 100 דפים, בגלל זה במקרה של העמסה תוכל לסבול את כל הקשקושים שלי.
אני כבר עכשיו מבקש סליחה על כל הדברים שאני אעשה לך, כי אני אדם רשע מאוד.
אני מצטער שאני אשתמש בכל לציורים, אני שאתלוש ממך דפים, אני מצטער שאשתמש בך לחישוב האינטגרל המסויים של הפונקציות הארקיות, אבל אני בטוח שתסלח לי.
למה שתסלח? כי אתה יומן!!!! אתה לא איזה מחברת בגרות סטרילית ששונאת תלישת דפים או ציור! וכדי שתסלח, כי אם לא תסלח אני אפסיק לכתוב אותך, ואז תהיה עוד פעם איזה חבילת דפים ללא שימוש, כי מה אפשר לעשות עם 100 דפי שורות? קישוטים לסוכה?! עיסת נייר?! או שמא  מאמר על מלחמת הכוכבים וקשרו לחברה הפוסט-סוציאליסטית? לא! את זה כבר עשיתי, ותאמין לי, יותר נוח על חשבון.
אז זה כל מה שרציתי להגיד לך, בטח שאתה יכול לספר את מה שאמרתי לך לחברים האחרים שלך, לבלוק הציור, למחברת הספירלה, לבריסטול,  לשדכנים ואפילו לניר טואלט ( ראיתי שאתה מתיידד איתו אז אל תכחיש).
שלך,
אני.