פעם אחת חיים
פעם אחת חיים- אוויר אנחנו נושמים- מבשר ודם אנחנו עשויים וצרכים אנחנו עושים- עולם מלא בדמיונות- עולם של חלומות- עולם של אפשרויות- פעם אחת חיים ואסור סתם לבזבז את הזמן- ליצור- לעשות- לנסות- פעם אחת חיים- אסור להפסיק לחלום- אסור להפסיק לחלום- אסור להפסיק לחלום- כי... יש יום בו אומרים שלום.
אנשים רוצים להיות יפים- אנשים רוצים להיות מפורסמים- אנשים רוצים להיות בכותרות- אנשים רוצים הרים וגב... אנשים רוצים עוד ועוד- אנשים רוצים הכל- אנשים בסוף מתים- אנשים בסוף באדמה- אנשים... למה כל כך? בשביל מה? באדמה- אנשים לא יודעים מה הם רוצים- אנשים לא מבינים בשביל מה חיים- אנשים תתעוררו- אנחנו כלום- הכל של אלוקים- חיים פה למצוות- אנשים... מצוות! רק מצוות לעשות- החיים עוברים- אנחנו כל כך קטנים- מבינים? מבינים? קטנים- כלום אנחנו לא שווים- אנחנו בסוף באדמה נקברים- אנחנו אנשים- נבראים- הכל של הבורא- אלוקים.
לפעמים צריך לחכות ואין מה לעשות- לפעמים צריך סבלנות- לפעמים הכל באיטיות- לפעמים צריך להמתין- פשוט צריך להבין- ש... ש...לכל דבר הזמן שלו ואם לא עכשיו אז מחר- ואם לא מחר אז עוד שבוע- עוד חודש... עוד חודשיים- אולי שנה- אבל צריך להמשיך להאמין במטרה- כי בסוף זה בא- המבחן הוא איך אנחנו עוברים... איך אנחנו מתנהגים... האם יש לנו אמונה- שכל מה שקורה-הוא באמת לטובה? ויש... יש! עלינו השגחה.
לשמוע בכי ראשון של תינוק- לראות פרח צומח מתוך האדמה- לראות טיפות גשם יורדות מהשמים-לראות את השמש זורחת- לראות כוכבים בשמים- לשמוע ולראות- בעולם שלנו יש דברים כל כך יפים- מופלאים ולנו אוזניים- עיניים- לשמוע ולראות- האם אנחנו מעריכים? האם אנחנו מבינים? לשמוע- לראות- ניסים ונפלאות.