[ליצירה]
אין לי מושג איך לא הגיבו על השיר הזה עד עתה.
החל מהתיאור המפורט והמצויר של הטבע על כל צבעיו והאוירה "הורודה" שהשיר משרה ועד למשפט המחץ בסוף שמיד חושף את הציור האחר שמתחת לציור. פשוט יפהפה!
[ליצירה]
נפלא. זה מדהים איך ההרגשה זהה אך היא מובאת בשתי צורות שונות בשיר שלי ובשלך. התהליך אצלך עובר דרך הגדרות ואילו אצלי הוא עובר דרך יישומים או תחפושות או התנסויות. אך שנינו הגענו לאותה תוצאה.
ישר כוח!
[ליצירה]
תודה רבה על התגובות. אוסף טרמפיסיטים, זה אולי נשמע מליצי ומנופח, אבל אני באמת מרגיש שטעמתי כל מילה בשיר בכל העוצמה שהיא משדרת.
(או שיש לי דמיון מפותח).בכל אופן, תודה רבה.
תגובות