[ליצירה]
אין לי מושג איך לא הגיבו על השיר הזה עד עתה.
החל מהתיאור המפורט והמצויר של הטבע על כל צבעיו והאוירה "הורודה" שהשיר משרה ועד למשפט המחץ בסוף שמיד חושף את הציור האחר שמתחת לציור. פשוט יפהפה!
[ליצירה]
מספר 1
אין ספק, זו ה-יצירה שלך, לטעמי. המבנה התוכני פשוט מושלם. מהבית הראשון, המתאר את "הסימפטומים" בצורה עוצמתית, דרך הבית השני והשלישי, שמצביעים על הידיעה שיש "מחלה" והקורבנות שהיא גובה בדרך, ועד הבית הרביעי שמשלב את כל אלמנטי הפחד, הייאוש, חוסר האונים והחרטה כדי להבריא.
אין מלים! אני מקווה שאת שומעת את מחיאות הכפיים שלי.
[ליצירה]
תודה רבה על התגובות. אוסף טרמפיסיטים, זה אולי נשמע מליצי ומנופח, אבל אני באמת מרגיש שטעמתי כל מילה בשיר בכל העוצמה שהיא משדרת.
(או שיש לי דמיון מפותח).בכל אופן, תודה רבה.
תגובות