[ליצירה]
יפה
וכשאני נותן גם ביקורת אז כנראה זה לא סתם עוד "יפה"
קודם כל התחושה היא שהשיר עצר באמצע..
ועכשיו אולי תשובה לדבר היא שכשקראתי לראשונה אמרתי לעצמי שהתשובה לשאלה של הבית האמצעי
( לא ידעת מה מצאת בי) היא אולי "רסיסיך מלאים משלמותי" , משפט שניתן להבין גם כ" מלאים מתוך שלמותי" ( במקום מ היתרון )
ויתכן שזה הדדי והצד השני שר אותו שיר .. :)
[ליצירה]
לגבי הריחוף והתלישות
אני מסכים שיש כזו תחושה פה. אבל חשבתי שבמקרה הזה כך הכי נכון - למען האמת קורה לפעמים שגם אתה בעצמך מוצא את עצמך תלוש, ומרחף בין המשפטים..
:)
ותודה על הביקורת הזו, אהבתי את הכנות