מתוך הספר "me אני?" שיצא בהוצאת "גוונים". זבוב קטן ישב על כתף ימין של איש השמאל שהניפו בהפגנתיות מול קהל הצופים ההמום שישב וצפה בעצרת הפוליטית המשמימה שנמשכה יותר מדי זמן וגרמה לחוסר עניין בנושא החשוב שלשמו היא התכנסה מלכתחילה ולמענו עמדו עשרות פעילים פוליטיים בצמתים עם שלטים ענקיים בניסיון להסב את תשומת לב הנהגים העצבניים שישבו בתוך מכוניותיהם הממוזגות והקשיבו לתוכנית הפופולרית של השדרן מנחם בן-צור שהנחה בנוסף לכך גם תוכנית בידור בטלויזיה שלא זכתה לרייטינג כל כך גדול לעומת התוכניות האחרות ששודרו באותה שעה והצליחו לסחוף אחריהם אלפי צופים שהיו יושבים בכל שבוע מול המסך עם חבילות פיצוחים שגודלו במיוחד בשדה החמניות של איציק ממושב דגניה שגידל אותן בצורה חדשנית שיובאה במיוחד מאמריקה במטוס סילון מדגם 118 של חיל האויר האמריקאי הנחשב כחזק בעולם והוא חלק מתוך הצבא האמריקאי שבראשו עומד המפקד הראשי שהורה עד לא לפני הרבה זמן לחייליו לא להשתמש במכשירים סולולריים היכולים לגרום למחלת הסרטן המסוכנת שעדיין לא נמצא לה מרפא למרות כל המאמצים של מדענים מכל רחבי העולם לחסל אותה כמו גם את האיידס ההורג אוכלוסיות שלמות ברחבי כדור הארץ הנמצא בחלל בין אין ספור כוכבים אחרים שעדיין לא בטוח אם מתקיימים גם עליהם חיים הדומים לאלו של בני האדם שיכולים לבצע פעולות שונות ומשונות המעידות אולי על יכולת בלתי מוגבלת שעדיין לא מצאנו את הדרך למצות את כולה למרות שפה ושם יש אנשים שאין להם מעצורים אבל שמים אותם בכלא או בבית משוגעים עד שהם מגיעים לפוליטיקה ומופיעים בכל מיני עצרות שונות ומשונות כאשר זבוב קטן יושב להם על כתף ימין.