כתיבה,כולם כותבים,יש כאלה עם כשרון יש בלי,ואני תקראו ותקחו את זה למקום אחר ששייך אליכם,אם זה יגע כמובן...עד אז תמשיכו לכתוב,כי אם אין אנשיים תמיד יש את הדפים!=)
[ליצירה]
קשה לקרוא. יותר מדי שינויי פונטים, סימני קריאה, מילות קריאה...
התאמצתי, קראתי, לא ראיתי כאן ההשקעה או כנות. אני לא שומע צלילים בצעקות.
אם אכפת לך מדמות שהמצאת (אם הבנתי נכון), שהרכבת מדימויים חינוכיים, נסי להאמין שהיא אמיתית, חיה, לא כבובת וודו שצריך לדקור בצעקות וסימני קריאה אלא אדם אמיתי שאת מנסה לגעת בליבו.
[ליצירה]
שינוי הפונטים וההדגשות, ומריחת המילים ("בוכהההה..") מורידים מהערך. וזה לא עובר את השורה הראשונה. זה לא נראה אמיתי, למרות שאני בטוחה שכן. למרות שאישית, סולדת מכל התוכן השטנצי הזה; נשמע כמו אוסף סיסמאות וקלישאות שמישהו דחף לך לראש. נראה כמו איזה שלט מתנשא, מרחיק, חסר טעם. מה המטרה כאן? מה את מנסה לומר? שמי שלא שומר על היהדות "טובע בבוץ"? יצירתי משהו. איפה את בסיפור הזה? את מנסה לקרב? את מנסה להחזיר בתשובה? כי יוצא שאת פשוט מרחיקה, ומתנשאת, ולא אומרת משהו באמת. סליחה, אבל זה באמת הכעיס אותי.
[ליצירה]
זה לא אמור להכעיס..מי שמכיר אותי יודע שאני ישר כותבת מה שבא מתוך הלב ולא חושבת איך זה נראה מבחוץ אז אים לקחת למקום אחר שהכעיס אותך,אז בעייה שלך! כי אני לא רוצה להכעיס פה אף אחד,רק להגיד מה שיש על הלב בלי חוקים וכל מיני שטויות שכתבת למעלה...מה שבא מהלב אין לו חוקים!...
ולא אני לא מנסה להחזיר אף אחד בתשובה...(הייתי כבר בסרט הזה)...פשוט כואב לי זה הכל!
[ליצירה]
אני חושב שזה עניין של כל יהודי ויהודי. להגיע לנקודה האמיתית שבליבו. להגיע לנשמתו. למיצוי כוחו הרוחני. אבל זה צריך להגיע רק אבל רק ממנו. מן צעקה בלתי מוסברת. כאב בלתי נשלט. געגוע. כיסופים למשהו אמיתי. געגוע לאלוקיו ואז זה רק הוא ואלוקיו.
שמח לשמוע שיש עדיין אנשים שבאמת אכפת להם. ממש שומעים מהשיר שאכפת לך. אהבתי
שמעיה שחף
[ליצירה]
זה לא אמור להכעיס..מי שמכיר אותי יודע שאני ישר כותבת מה שבא מתוך הלב ולא חושבת איך זה נראה מבחוץ אז אים לקחת למקום אחר שהכעיס אותך,אז בעייה שלך! כי אני לא רוצה להכעיס פה אף אחד,רק להגיד מה שיש על הלב בלי חוקים וכל מיני שטויות שכתבת למעלה...מה שבא מהלב אין לו חוקים!...
ולא אני לא מנסה להחזיר אף אחד בתשובה...(הייתי כבר בסרט הזה)...פשוט כואב לי זה הכל!