[ליצירה]
למרות שעשית את זה בעצמך:
זהו משל אוניברסלי. סתם, האמת שלא כל כך..
הייתי אומר, באתר הזה, המשפט משומש לכמעט כל דבר (בניסוח אחר).
נדמה לי שהיית יכול להימנע מחרוזים מאולצים, זה היה יוצא יותר מושלם. אבל הרעיון מעולה..והסיום קצת צפוי, אבל טוב מאד.
[ליצירה]
אני מוכרח להודות שלימודי הספרות הם באמת משל אחד גדול... ואולי אגדה... ואולי סתם חלום.
לדעתי ספרות זה מקצוע בו לוקחים דבר טוב ומדברים עליו עד שהוא הופך לשאלה בבגרות.
פיכס!
[ליצירה]
הייתי שמח לתת תגובה ענינית, אבל אם יש משהו שאני לא מבין הרי זה שירים!
בעקרון ממבט של אחד שלא מבין בשירים השיר נראה סבבה רק הוא מדי פעם נעצר קצת לא?
(הוא לא מתנגן ברציפות)
[ליצירה]
במבט נשי - מרגיז
כיצירה - נפלא! למרות שהייתי משמיטה את השורה האחרונה, אלא אם אקבל הסבר - האם ההשכלה עושה את העניין יסודי יותר, מעניין יותר?
[ליצירה]
[ליצירה]
תגובות לתגובות ליצירה זונה -זה דבר נכון
שמחתי להידרש לתגובות, כדלקמן:
ככלל, היצירה נועדה להיות בעלת ערך אסתטי לכשעצמה, כשיר.
כמו כן, ביקשתי לעורר דיון, האם ראוי להתיר זנות בנסיבות מסויימות (נניח, פועל זר שמרוחק ממדינתו ואינו מעורה בהקהילה החדשה הרוכש שירותי מין מאישה משכילה בעלת יציבות כלכלית - האם מותר) ? האם היבט הניצול של הזונה יבוא על פתרונו כאשר מדובר באישה משכילה, קרי - מי שמודעת להשלכות מעשיה ויש בפניה חלופה תעסוקתית ממשית).
התייחסות למגיבים:
קפטן פיקרד - מהי התייחסותך העניינית?
haialea beit - תודה על התייחסותך. הכוונה היא לא להשכלה מינית או אחרת שהיא רלבנטית לעיסוק (ובעצם, אולי ניתן לפרש זאת גם כך), אלא בעיקר להשכלה כסמן לכך שהאישה בחרה בכך כאשר היו בפניה חלופות ממשיות אחרות. האם די בכך?
הדר פ - מהי התייחסותך העניינית והמנומקת?
אלי רווה - כאמור, נסיתי לעורר דיון באמצעות הצגת עמדה שנויה במחלוקת. האם הלוגיקה מתבהרת עכשיו? אם לא, מדוע?
מאיר - תודה על התייחסותך. איני מתיימר להכיר את עולמן, אלא לעורר דיון בשאלה המהותית? האם אני מצליח? אם כן ואם לא, מדוע?
תודה לכל המגיבים. אשמח על תגובות ליצירותי האחרות.