[ליצירה]
חשפת סוד גדול, הסוד הוא שלא צריך לעשות דברים "כדי" כדי שהם יהיו משמעותיים. אפשר לעשות דברים כי כך רוצים, וגם זה משמעותי, ומקרב לה'.
הלוואי עלי רגעים כאלה.
[ליצירה]
מאוד יפה. אין אמא שלא תצטרף לתפילה. חייבים אבל לזכור שהלא נודע מכיל גם את הסיכוי שמעל לבינתנו ותקוותינו האנושיות, לצד הסיכון שתמיד מדאיג. לילה טוב, ואל תדאגי, כי ה' הוא שיודע ואל תשכחי שפירוש המילה חדעת זה לאהוב. התפקיד היחידי של הדאגה הוא לעורר אותנו לבקש ממנו, להזכיר לעצמנו שהבטחון הוא רק ממנו. כמו שכתבת: שאין עוד מלבדו. מרגע שביטאת את בקשותיך, אפשר לחדול מהדאגות המציקות. אנחנו בידיו הטובות.
[ליצירה]
בס"ד- מעולה. כל נקודות הכאב והכשלון, רק אמונה באהבת ה' - שהיא האהבה היחידה שנקבל בחינם, תמיד- תציל אותנו מכל הרעל שספגנו בילדות. וכולנו ספגנו כך או אחרת. וכך גם הורינו והוריהם.אז יש גם יתרון לילדות קשה- היא מלמדת אותנו את האמת- שלאהבה תמידית ללא תנאי אפשר לצפות רק ממנו, ולעומת זה האהבה הזו לעולם לא תכזיב ולא תבגוד. יש אנשים מאושרים שלעולם לא ידעו את זה ולא יוכלו לעמוד בשום נפילה ממנת האהבה שהם מצפים לה מאנשים ורואים עצמם זכאים לה ורואים בה כמובנת מאליה. מוצאי פורים שמח, כותבת מוכשרת ואמיתית שכמוך, והמון אהבה ממני- שהילדות שלי היתה שונה אבל קשה לא פחות, ושבזכותה למדתי לפנות רק אליו. אגב- כשפונים רק אליו הוא נותן גם אהבה אנושית- בהתאם לצרכיך ובעצם מעל ומעבר למה שחלמת, אבל זה רק ה"תופעות לוואי" ךאהבתו המענגת לאין שיעור של הבורא.