עֲטוּיָה שִׂמְלַת זְרָדִים עֲשֵׁנָה מֵהַלֶּכֶת בְּכִכָּר הָעִיר פּוֹסַעַת... בְּחֲצוֹת הָרְחוֹב מַשִּׁילָה אֶת פִּסּוֹת עוֹרָה הַצְרוּבוֹת נוֹגַעַת בַּעוֹבְרִים וְשָׁבִים בְּיָדָיִם מְלֵאוֹת כְּוִיוֹת מְפֻחָמוֹת... שֶׁאָסְפָה בְּדַרְכָּה שַׂעֲרָה עוֹלֶה בְּלֶהָבוֹת מֵצַלוֹת וּשְׂפָתֶיהָ עֲנוּגוֹת כְּדָם שׁוֹשַׁנִים עֵינֶיהָ בּוֹרְקוֹת כְּמוֹ אֶלֶף טִפּוֹת שֶׁל דְּמָעוֹת תּוֹעוֹת... וְיָמִים אֲכוּלִים הַשָּׁעוֹן שֶׁעַל יָדָה עָצַר מִלֶּכֶת מֵהָרֶגַע שֶׁחָצְתָה אֶת הַכְּבִישׁ הַסוֹאֵן אַף מְכוֹנִית לָהּ לֹא עוֹצֶרֶת וְאֵין נֶהָג שֶׁנּוֹסֵעַ לִשְׁבִיל הַחִתִּית אֲבוּקָה מְלַהֲטֶת בֵּינוֹת לְרַגְלֶיהָ וְפָּנֶיהָ סְתוּרוֹת בְּצֵל הִילָתָה שֶׁקוֹרֶנֶת גַם בַּחושֶׁךְ שֶׁעוֹטֶה אֶת הַהֵלֶךְ שֶׁעוֹקֵב כְּצֵל אַחֲרֵי שִׂמְלָתָה הוּא מֵרִים בְּלִי מֵשִׂים עוֹד זֶרֶד מְיֻּתָּם מְכֻרְבָּל אֶל הַשְּׁבִיל הָעוֹלֶה וְיוֹרֵד וְרַגְלֶיהָ פְּצוּעוֹת מוֹשְׁכוֹת אֶת הַדָּם שֶׁנּוֹקֵב וְכוֹאֵב וְלֹא תָּם בְּשְׁתִיקָה אֲַחָרֶיהָ... יָגוֹר מִפָּנֵיהַ פּוֹסֵעַ... מִפְּנֵי כְּאֵבָה הֲזוָּיה הִיא נִתְמֶכֶת בְּגֶשֶׁר רָעוּעַ מַט לִיפּוֹל... רוֹעֵד בְּיָדָיִים כְּבוּיוֹת עֲלָטת מַיִם גוֹעֶשֶׁת חוֹלֶשֶׁת אֵלֶיהָ מִבְּעַד לְחָלוּץ... בֵּין הַשִׁיטִין וְקוֹרֵאת שׁוּרוֹתֶיהָ זוֹעֶקֶת בְּקוֹל אֶת צַעֲקָתָה מִשֶׁכְּבָר הַיָּמִים שְׂעֲרָה כְּרוּכָה בְּתוֹךְ סְעָרָה שֶׁכָּפְתָה עַל עַצְמָה עֹל יָמֶיהָ וְסוּדָר שֶׁמָשְׁכָה מִתִּיקָה הַמָהוּהַ לַעֲטוֹף בּוֹ אֶת צַעַר יְגוֹנָה כִּלְאַחַר יָד תִּשְׁמֶטֵהוּ לְהַלֵךְ... לַהֵלֶךְ הַבָּא...