כדור עקר השעה היתה תשע בלילה כשאבא חזר מהעבודה בדיק אמא יצאה מהמקלחת כשאבא ראה אותה ההוא חייך, שש... מה קרה? יש משהו למעלה היא לחשה והעבירה לו את האקדח, מה זה עושה אצלך? פחדתי! היא ענתה. והילד? אני חושבת ישן.האמת היא שלא ממש ישנתי אבא עלה בשקט במדרגות,באמת היו רעשים מחדר השינה, אבא נכנס באקדח מכוון ואמר עצור, הוא ראה אותו ,כולו שחור נעלים מכנסיים חולצה כפפות כובע צמר הכול שחור, הוא התכופף, שמעתי את אבא אומר"אל תזוז ואז הוא שלף סכין וזינק על אבא אבא לא היסס ולחץ על ההדק, לא נשמעה ירייה,זהיהי כדור עקר. אבא עוד הספיק לדרוך כדור נוסף אבל,,, מאוחר הסכין כבר היתה נעוצה בגרונו. אמא שמעה את הזעקה ועלתה למעלה היא הספיקה לראות אותו בורח דרך החלון. רוצח! צעקה אחרו ,היא התכופפה אל אבא וראתה את הסכין רצה לארון באמבטיה בשלב הזה הצטרפתי אליה מה אתה עושה תלך תתקשר למד"א או למשטרה נו תחייג 100 או 101 ותגיד להם איפה אנחנו גרים ושיבאו מהר אני מטפלת באבא. עד שענו לי המא כבר הגיע ולקחה ממני את הטלפון אמרה להם שיבאו מהר את השאר לא הבנתי היא היתה בלחץ אטומי אח"כ הגיע אמולנס שקבע שאבא מת ומייד אחרו המשטרה שאלה כול מיני שאלות את אמא שבכתה כול הזמן ואתי שבאמת לא היה לי כוח ולא עיקלתי מה קורה אז אמרתי שישנתי והם עזבו אתי למחרת היתה הלויה אמא בכתה המון אחרה"צ התחלנו לשבת שבעה, באו הרבה לבקר בערך ב9 ראו שאמא "מתה" מעיפות וכולם הלכו. חוצ מאלי שנשאר, אלי נשאר עד היום. למה עד הים?! לא יודע למה אבל היום 8 שניים אחרי זה יצא לי, בטעות. אמא שאלה אם יש לי כסף קטן היא צריכה לקפוץ לבנק רק כמה שקלים, לחנייה. הבאתי את הארנק ושפכתי את תכולתו על השולחן.היא רתה שיש כדור בין המטבעות. "למה יש לך כדור בארנק?" "למה לך יש?" " מאיפה אתה יודע מה יש לי בארנק?" "אמא תגידי את האמת מה עושה אצלך כדור בארנק!" "אני שאלתי קודם" עליתי למעלה נכנסתי לחדר לקחתי את האקדח של אלי וחזרתי אמא נבהלה כשהוצאתי את המחסנית והכנסתי את הכדור מהארנק . כיונתי אליה ושאלתי שוב"למה יש לך כדור בארנק?" "די תוריד את זה .הכדור שאצלי זה הכדור שבגללו אבא מת זה כדור עקר שהיה אמור להיתת בגנב שאם הוא היה נורה הגנב היה מת ואבא חי." חייכתי ולחצתי על ההדק נשמעה נקירה אבל לא נשמעה ירייה. "אופס אז כנראה שאצלי הכדור " אמרתי ולפני שהספיקה להגיב גיליתי לה שאני יודע הכול, אני יודע שאלי בא כמה ימים קודם והשאיר לה את הכדור ושהיא החליפה אותו עם הכדור הראשון במחסנית שאותו שמת ליד המיטה, ואיך ראיתי שדבר ראשון כשהגיע לאבא הרימה את הכדור ושמה בארנ ,ואיך לקחתי את הכדור השני מהשידה, ואיך החלפתי בניהם.אני מדבר והיא בפה פעור מחזיק ביד כדור. נו אם לא הבנת אז צדקת, בחצי. זה באמת הכדור שהיה צריך לפגוע ב"גנב" תני לי אותו אלי צריך להגיע כול רגע, אני אדאג לשים את הכדור במקום. אמא זרקה את הכדור מהחלון וברחה החוצה ואני ?! על ארבע על הדשא מחפש את הכדור שצריך להרוג את אלי שעומד להגיע .