הייתי בעבודה, פתאום טלפון משיחה לא מזוהה בד"כ אני לא עונה אבל היום עניתי, זה היה צריך להתחיל מאיפשהו ואין כמו שיחות טלפון לא מזוהות... זו יעל חברה שלי מהשרות לאומי, -שמעת ? היא שואלת בקולה המנומנם שהיא אפשר לנחש מימנו אף פעם את תוכן השיחה -מי התארסה ?שאלתי מתנמנמת בקולי אין שום חדש בבנות שמתארסות בגיל24 -לא, נעור קולה, ואני חשתי שהפעם זה משהוא אחר, לא שמעת רדיו, הבעל של שלומית נהרג בפיגוע, את הכרת בניהם לא??? שתקתי, ניתקתי. ביום רביעי בהלוויה של שלום היה צריך להיות "הוורט" שלנו, שלי ושל רועי, רועי ביטל שבועיים לפני... הוא לא ידע להסביר לי למה, אבל יום רביעי היה גם היום בו הפסקתי לחפש סיבות, ידעתי זה היה בגלל שלא ההיתי בחתונה שלהם, גם לא שלחתי מברק גם לא מתנה. כרטיס ברכה, וגם שראיתי אותם ברחוב שבוע אחרי עברתי לצד השני... לא יכולתי להיות בחתונה ולראות את שלום עושה את טעות חייו, אז לא באתי גם ככה היה לי משהו יותר חשוב, מבחן... וכן, אני הכרתי בינהם לגמרי במקרה לא התכונתי שיצא מזה חופה והלוויה. אבל בחופה לא הייתי ובהלוויה כן.... גם בשבעה הייתי אולי במקום השבע-ברכות, אולי במקום מתנה, כשנכנסתי שלומית אמרה ואני מצטטת "לא היה נאה לך להיות בחתונה אז באת להלויה?חיכינו לך למה לא באת? חשבנו שניפגעת..." לא אני לא שופטת בשעת צערה..., אלא את שעת צערי.... אם אז הייתי בחתונה שלהם היום הייתי ב"וורט" שלי.... " כל המשמח חתן וכלה כאילו בנה אבן אחת מחורבות ירושלים..."