פספסתם את כל הפואנטה של היצירה..
היצירה הדלעיילית לא מונחת במקומה הראוי.
מיודעינו ממ ממ פשוט רצה להגיב על היצירה **** ** ***** (השם המלא שמור במערכת), תגובה המבטאת "דחילאק עליך, אחי. נו, באמת תפרסם לנו עוד מיצירותיך".
אך בגלל טעות מצערת של מנחם השתרבבה לה התגובה המהוללה ליצירה עצמאית, המנותקת מהקשרה המקורי.
ומנחם עוד העז להדגיש אותה.
אה, ועוד משהו.
כל מי שמקנא בממ ממ על תגובותיו הממצות הוא סתם קנאי. וגם כל מי שמקנא במתקרבת.
ב"ה
וואלה, לומשה, אתה עולה היום על כל הדקוות החשובות ביותר!! "ניתוחים פלצניים" היא קראתה לניתוחים שלי!!! ניתוחים פלצניים?!?!?! פלצניים את בעצמך!!! תסתכלי על עצמך! את... את...
נו, די, אז אני לא שנונה היום, אניבודי הלפפפפפפ!?
מערכת צורהלומשנה, רוב תודות שהסבת לכך את תשומת לבי!
ב"ה
אכן כן. מצאתי פה שחיתות שלא נראתה כמוה מעולם!! מתקרבת בכבודה ובעצמה קראה לי בכבוד-הוד-מלכותי הנאצלת, ""מומחים לספרות" שמסוגלים
להמציא הרים וגבעות משורה פעוטה אחת בשיר..."... כך! ועוד באיזה זלזול.
אני ובעת התנצלות ונימוק.
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
וואי, גאיוס, מזל שגילית לנו.
אחרת היינו ממשיכים לשכשך בים הנאיביות...
---
בכל מקרה, חבר'ס, צחוק צחוק, אבל ככה נראים הרבה פעמים ניתוחים פלצניים של כל מיני "מומחים לספרות" שמסוגלים להמציא הרים וגבעות משורה פעוטה אחת בשיר...
דמעות התרגשות אפפוני עת חזיתי ביצירה הנפלאה "נו,". היוצר המוכשר ממ ממ הפליא בכשרונו, ונתן דרור לדמיונו להפליג ולהמתיק את לבנו באחד ממחמדי היצירה מאז ומעולם, אבן תרשיש שערכה לא יסולא בפז ואין ספק כי תעמוד במבחן הזמן. לענ"ד, מדובר ביצירה שעוד ידובר בה כאבן השתיה שתצמח זרם אמנותי חדש, ויצירות כמותה וכמות "אללי!", "היי, מה נשמע???" ו-"וואט דה הל?!" יעמדו במרכז השיח האמנותי באלף הקרוב.
אה, וגאיוס, אני אתך ;-)
שאי אפשר להגיד שאני מקנא בך.
אגב, את מה שציטטתי משבת די הוצאתי מהקשרו, אבל לונורא.
(וסתם לידע כללי- המשמעות המקורית היא שהאיש ואישתו היו מחליפים בלילה את השמות שלהם, וזאת היתה דרך ניחוש {רש"י שם}. קצת מוזרים היו האמורים האלה..)
ולצייץ, זה אומר להטיל בו ציצית.
את יודעת "ועשו להם ציצית על כנפי בגדיהם לדורותם" וכאלה..
תעשי לי טובה, ותוספי לכל שם בעולם 'ע', חוץ מלשם שלי.
ואני דווקא קראתי את כל מהלך השרשור בעיון מעמיק, ולאחר מספר ניתוחים פסיכולוגים, הגעתי למסקנה שהכל נובע מקנאה אפלה למתקרבת, לאור המשפט "כל הפוסל במומו פוסל".
אגב, מתקרבת, שמת לב איך היא קראה לך?
"מתקרב" + כינוי חיבה "טוש",
היא עלתה על זה שאת בן..
ב"ה
אם לא שמת לב את המשפט "מתקרבת, את סתם מקנאה" תרמה לי איזה אחת מהצד.
ומאז ומעולם היה ברור לי שמתקרבת בן, הרי היא לא אוהבת שופניג. (לפי ההגדרה הזאת גם אני בן, אבל את זה ידעתי כבר מזמן. הרי יש לי שיער קצר ואני בכלל לא שמחמית. אז מה אני יכולה להיות חוץ מבן?)
נו, אל תעלב, לא התכוונתי להגיד שאתה מקנא במתקרב. זה היה משפט כללי כזה של "מי שמקנא במתקרב הוא סתם קנאי". זה נכון תמיד, אגב.
חוץ מזה, אזמה אם היא לא אוהבת שופינג. אזמה.
היא שמחמית הכי.
היא הבן הכי שמחמי שאני מכיר.
ב"ה
יעכובע-חיה, את בטח הבת הכי כשמשמית שיש. נחון?
וברור שמי שמקנא במתקרב סתם קנאי, ואם זה נחון לכל מקרה אז גם מי שמקהא בי סתם קנאי, ומתקרב מקנא בי, אז הוא סתם קנאי! (הי, זהשהוא מקנא בי זה רעיון של אחת מהצד!)
מערכת צורהלקראת תחילת הזמן, רגשותיי הדוסים מתעוררים:
"הוא בשמה והיא בשמו יש בו משום דרכי האמורי"
<שבת סז :>
ואזמה אם זה רעיון של אחתמה. אם היא הייתה קופצת מהגג גם היית אומרת שהיא מקנאת? ואיפה הגננת שתגיד את זה במקומי.
חוצמזה, אני מסכים עם מתקרב לגביי הגדרת ניתוחייך, ואי אפשר להגיד שגם אני מקנא בך, כי זה ממש טיפשי.
אגב, אני שמחמית מהסוג שאם היא תלבש שההאההל היא תצטרך לצייץ אותו קודם.
מעולם לא קראתי משפט יותר מחוכם ונשגב מזה.
איך העלת על דעתך את הרעיון הכביר הזה?
ובכלל, המשמעויות העמוקות המסתתרות מאחורי המשפט הזה מעוררות רושם בלתי יתואר.
משו משו.
העובדה שזה על bold, ולא סתם עוד שתי מילים- נותנת נופך כזה ליצירה, כאילו אפשר לשמוע אותה מתוך המחשב, כאילו.. אני לא יודע איך לתאר את זה...
הרגשה עילאית, כאילו המחשב נותן בך מבט מרחם, ומסנן בטון מיואש "נו,באמת...".
והשלוש נקודות בסוף, פשוט... עשו את זה!!
אחי, אחלה של יצירה, סחתיין!
איך יכולתם להתעלם מהפסיק...
הוא המהות של כל היצירה!!!
הוא מפריד ומבדיל בין מילת הזירוז "נו"
למיל(/ד)ה הנשגבת "אמת".
ללמדך שאי אפשר להזדרז בהשגת מעלת האמת.
אין קיצורי דרך בדרך לאמת.
ב"ה
באמת. לא נראה לי שירדתי לסוף דעתך, אבל ממה שהבנתי... אין לך מושג, זה פשוט מדהים, מה שהבעת פה בשתי מילים... פשוט אין מילים בפי... יש לך יכולת ביטוי יוצאת מן הכלל, ועומק מחשבה מדהים.
עלה והצלח.
בהחלט ניתן להבחין כי הפציינט סובל מתהליך של מטה-מורפוזה פדצנטית הנובעת מאולכוס בראה הימנית. לאור ממצאי המחקר שעסק בו בצורה מדיציטרמנטית, הוחלט שנשתיל את יצירותיו באתר המתקרא "צורה" ונוכל, על פי התגובות ליצירה, להמשיך במחקר בצורה שיטתית מדפלינית.
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
ב"ה
בטוחני שאחת היתה הקרובה ביותר לאמת מבינינו. ואל לנו לשכוח את כותרת היצירה - "נו,". כותרת מרהיבה, שמלבד אותיותיה הקורצות ומסקרנות את הקורא עד כלות נשמתו, מתווסף אף סימן פיסוק רב משמעות. ואם תשימו לב לצורתו של הפסיק, הוא פונה קצת שמאלה, קדימה בכיוון הכתב, כאילו מתגרה בקורא ומושך אותו עמוק לתוך רוח היצירה.
לא להאמין כמה שאתה מוכשר, בנאדם.
אני לא מאמין שפירסמו את זה פה!
מדובר ביצירה ערבית עתיקה בשם "נו, בחייאת..."
למה לא, ואני כותב בעיקר שירים של ביאליק (מי שלא מכיר את המערכון של כוורת, שילך לפינה ויחשוב על מה שהוא (לא) עשה!)
ב"ה
כרגע קראתי לצמיתות את שרשור הסרגל. בפעם הראשונה בחיי קראתיו. ואני... כ"כ... פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, אנשים, אתם משו. פשוט משו.
---------
ונחזור לעניינינו:
הופפפפפפפפהההההההה, מי זה הרביץ ללומשה?! תזהרו ממני אתם, אני עוד אזרוק עליכם סרגל 30 ס"מ ממתכת! הסוג הכי גרוע לפי פרגית סלולארית! (די, תנו לי להכנס לאווירה עד הסוף, זה מרגש להבין בפעם הראשונה בחיי את משמעות הפירוש "סרגל" ולמה מוטי כל המפגש על חופהים אמר שהוא שכח להביא איתו ת'סרגל שהוא הבטיח... די, אל תצחקו עלי, כרגע השלמתי חור עצום בהשכלה! ואתם יודעים איך זה קרה? חה... תלתולי אמר שמצחיק אותו מה שהלך פה על היצירת מופת הזאת, ושבטח עודמעט יתפתח פה משו כמו שרשור הסרגל... אז הוא אמר לי חפשי בפורום הירוק בדייטים... אז חיפשתי! מרגש, הלא כן? מומלץ ביותר!!)
לא הבחנתם בעובדה שלפנינו 'אמנות' כפשוטה. כל פותר תשבצי הגיון זוטר יכול לומר לכם ש'נו' ב'אמת' יוצר את המילה 'אמנות'. ביצירתו הדוקרנית מנסה ממ ממ לומר לנו שבעוד שעל פני השטח אנו נוטים לפטור את הדברים ב'נו באמת' מאנפף, הרי שבהסתכלות פנימית יש כאן לא פחות ולא יותר- אמנות טהורה. הפסיק נועד להמחיש את ההפסק, החציצה, שבין ה'נו' וה'באמת', כפי שכבר העירה עמיתתי, אחת. אם כי ברצוני לחלוק מעט לגבי המשמעויות- ניכר שה'נו' מיצג את הרצוא, את השאיפה לנשגב, וה'באמת' מיצג את השוב, את התסכול והאכזבה מחלקיותו וחוסר שלמותו של העולם. אם נשכיל להפרד מהפסיק, טוען ממ ממ, נוכל להפיק מהמתח שבין הנו לבאמת לא פחות מאשר את האמנות, לה אנו שואפים בכל מאודנו.
נו, באמת...
ממתי משנה לנו משהו שמישהו שלא משנה גמלו משהו אמר?
ולעניין יצירת הפאר הדלעילית, בקשה אחת לי- יוחזר הדירוג לאלתר! - אני בהחלט (ואני לא צוחקת) אהבתי.
נראה לך שסוערה תיכנס בי?!
היית מתה.
סוערה, היא רוצה להרביץ לי, אני כה פעוט, הצילו!!
אני פר"ח מוגן.
כל ילדי הגן מתבקשים לבוא לעזור לי, הזקנים מרביצים במקל.
פנטסטי. מדהים. מרגש. עמוק. שסק.
אין מילים בפי לנוכח יצירה כזאת.
קשה להאמין ש-2 מילים, 6 אותיות, 4 סימני פיסוק, ו-386.27 פיקסלים יכולים לבטא את משמעות החיים בצורה מתומצתת, ועם זאת רחבה כל-כך.
אני עומד (יותר נכון יושב, אבל זאת לא הנקודה) נפעם מול הגאונות הספרותית שהביאה ליצירה זאת חיים.
יופסקו לאלתר הבדיחות הפרטיות!
אי אפשר לקרוא יצירה רצינית בלי השטויות שלכם?אני עומד כאן נפעם, מול ה "נו, באמת..." האימתני (מזכיר לי את ה"לא כלום" מהסיפור שאינו נגמר)
ואז אניצה ריחלי רותותכם משנים את הפיסוק של המילים שלכם. מצחיקנה, כון? יופי!
בקיצור, להלן הניתוח שלי לגדלותו של מ.מ. גאיוס:
אני מלא רגשות מעורבים, שכן בא לי להיקרע מצחוק,
ולחטוף התקף אסטמה כרוני לנוכח הביטוי המצחיק בן שתי המילים שבא להראות את דעתו הסמויה של היוצר (אם לא "אמן בחסד עליון") על האתר.
מצד שני, אני על סף בכי, האימרה מזכירה לי את איזדרכת, מורתי הישישה לטבע, שמתה רחמנ"ל באמצע ניסוי בשיעור איתנו.עצוב.
ועוד דבר:
אני לא מבין איך יצור חצוף ומרושע כמו מ.מ.פגר מעיז להכניס יצירה כה גסה ובוטה לאתר!
יש לכם מושג מה משמעות הביטוי "נו, באמת..." בגרמנית? אני בטוח שמנהל אתר היצירה הגרמני
"פון-צורנברג" לא היה מכניס דבר כזה.
זו דעתי.
אגב, איפה ממלאים טופס הצטרפות לחבר'ה? גם אני רוצה להשתתף בדיונים על קוטרי סרגלים ואוהבי שופינג..
באהבה והערכה-
ממזי.
מומלץ, ולו בגלל התגובות (ובגלל שכפתור ההמלצה נשמט מהדף באורח פלא)
אגב - לפלא הוא בעיני שחתלתול בניתוחו המעמיק התעלם משלוש הנקודות שבסוף המשפט.
נקודה ראשונה - כדי לעצור, לציין סיום מוחלט וחסר פשרות.
נקודה שניה - בקיע הספק במעטה ההחלטיות. אם תרצו - נימת 'נו' תוהה ומהורהרת שנשזרה באריג האמת הבהירה והמסנוורת.
נקודה שלישית - כניעה לכורח המציאות, הכופה עלינו לחדול מהתהיה האינסופית ולקבל אמת כלשהי למרות נימי הספק הפוגמים אותה. 'נו' של קוצר רוח המאיץ בנו לבחור אמת ולדבוק בה כאילו היא אמיתית.
כמו שנאמר - 'אתה שואף לשלמות? נו, באמת...'
(מעניין שתחילת המשפט - 'נו' מעוררת את הרגשות והמחשבות הרבה יותר מסיומו - 'באמת'. ככה זה - הספק מעניין יותר מהוודאות. באמת)
תודה לך חתולי היקר, על הניתוח המופלא.
לאחר קוראי את הדברים, לא יכולתי שלא לחוש כי במשפטה האלמותי של היוצרת החשובה עדי אשכנזי "מה זה השטויות האלה אומנות" יש הד ליצירת אומנות זו. אין ספק, כי אשכנזי המאוחרת מתכתבת עם ממ ממ, ובפראפראזה נועזת וחסרת כל מעצור על יצירת המופת שלו, היא חושפת לפנינו צדדים נוספים ומרתקים בדיאלקטיקה ה"ממ"ית הקרועה והשותתת.
בברכת,
בחייכם.
[ליצירה]
חבר'ה,
פספסתם את כל הפואנטה של היצירה..
היצירה הדלעיילית לא מונחת במקומה הראוי.
מיודעינו ממ ממ פשוט רצה להגיב על היצירה **** ** ***** (השם המלא שמור במערכת), תגובה המבטאת "דחילאק עליך, אחי. נו, באמת תפרסם לנו עוד מיצירותיך".
אך בגלל טעות מצערת של מנחם השתרבבה לה התגובה המהוללה ליצירה עצמאית, המנותקת מהקשרה המקורי.
ומנחם עוד העז להדגיש אותה.
אה, ועוד משהו.
כל מי שמקנא בממ ממ על תגובותיו הממצות הוא סתם קנאי. וגם כל מי שמקנא במתקרבת.
[ליצירה]
אוהווווווו...
ב"ה
וואלה, לומשה, אתה עולה היום על כל הדקוות החשובות ביותר!! "ניתוחים פלצניים" היא קראתה לניתוחים שלי!!! ניתוחים פלצניים?!?!?! פלצניים את בעצמך!!! תסתכלי על עצמך! את... את...
נו, די, אז אני לא שנונה היום, אניבודי הלפפפפפפ!?
[ליצירה]
לומשנה, רוב תודות שהסבת לכך את תשומת לבי!
ב"ה
אכן כן. מצאתי פה שחיתות שלא נראתה כמוה מעולם!! מתקרבת בכבודה ובעצמה קראה לי בכבוד-הוד-מלכותי הנאצלת, ""מומחים לספרות" שמסוגלים
להמציא הרים וגבעות משורה פעוטה אחת בשיר..."... כך! ועוד באיזה זלזול.
אני ובעת התנצלות ונימוק.
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
...
וואי, גאיוס, מזל שגילית לנו.
אחרת היינו ממשיכים לשכשך בים הנאיביות...
---
בכל מקרה, חבר'ס, צחוק צחוק, אבל ככה נראים הרבה פעמים ניתוחים פלצניים של כל מיני "מומחים לספרות" שמסוגלים להמציא הרים וגבעות משורה פעוטה אחת בשיר...
[ליצירה]
:'-)
דמעות התרגשות אפפוני עת חזיתי ביצירה הנפלאה "נו,". היוצר המוכשר ממ ממ הפליא בכשרונו, ונתן דרור לדמיונו להפליג ולהמתיק את לבנו באחד ממחמדי היצירה מאז ומעולם, אבן תרשיש שערכה לא יסולא בפז ואין ספק כי תעמוד במבחן הזמן. לענ"ד, מדובר ביצירה שעוד ידובר בה כאבן השתיה שתצמח זרם אמנותי חדש, ויצירות כמותה וכמות "אללי!", "היי, מה נשמע???" ו-"וואט דה הל?!" יעמדו במרכז השיח האמנותי באלף הקרוב.
אה, וגאיוס, אני אתך ;-)
[ליצירה]
כבר ציינתי בהודעתי דלעייל
שאי אפשר להגיד שאני מקנא בך.
אגב, את מה שציטטתי משבת די הוצאתי מהקשרו, אבל לונורא.
(וסתם לידע כללי- המשמעות המקורית היא שהאיש ואישתו היו מחליפים בלילה את השמות שלהם, וזאת היתה דרך ניחוש {רש"י שם}. קצת מוזרים היו האמורים האלה..)
ולצייץ, זה אומר להטיל בו ציצית.
את יודעת "ועשו להם ציצית על כנפי בגדיהם לדורותם" וכאלה..
תגובות