בחדר של אשלי, יום.
 
אשלי בת ה-14 יושבת בחצר ליד ביתה עם חברותיה.
פתאום משהו הסיט את דעתה של אשלי,  עבר לידן ילד בגילן,  עם שיער חום ועיניים חומות,  הוא נראה ממש כמו חלום!
 
זואי
היי!אש,  את פה?
 
אשלי
כן, סליחה.
פשוט אמ, תגידי שהוא לא חמוד.
 
ליזי
מי? ההוא שעבר פה כרגע?
 
אשלי
כן, למה את אומרת בטון מופתע כזה?
 
ליזי
כי, בלי לפגוע, אבל אין לך סיכוי איתו, הוא הילד הכי מקובל בבית הספר וכל הבנות רצות אחריו.
ואת חדשה פה, אז לא נראה לי שהוא בדיוק ישים לב אלייך.
 
*זואי מהנהנת בהסכמה*
 
אשלי
"תודה שאתן מעודדת", אבל אולי אתן צודקת, ובאמת אין לי סיכוי איתו, אבל מי יודע, בחיים יש הרבה הפתעות.
 
 
זואי
בנות, מצטערת אבל אני חייבת לזוז יש לי חוג דרמה עכשיו, אז נדבר כבר, ביי!
 
ליזי
כן גם אני צריכה ללכת, אז אשלי נדבר כבר, וזו אני ילווה אותך.
 
*לאחר כמה ימים*
 
היום הראשון בבית הספר, אולם בית הספר, יום.
 
אשלי יושבת עם חברותיה באולם, שאליו עוד כמה דק' צריך להגיע המנהל ולדבר קצת על היום הראשון ומה יהיה.
פתאום אותו ילד שפגשה אתמול מתיישב בדיוק מלפניה, והמבטים בניהם נפגשים, אך הוא ישר מתיישב.
 
ליזי
ראיתי כרגע איך הסתכלת עליו, ורציתי להזכיר לך את מה שאמרתי לך אתמול, כי את יכולה רק להיפגע מזה.
 
אשלי
אל תדאגי.
 
המנהל
בוקר טוב תלמידים!
רציתי לברך אתכם ולאחל לכם שנת לימודים טובה!
ולדבר על כמה דברים.
הראשון הוא כמו שאתם יודעים, כמו בכל שנה יערך נשף בית הספר, תוכלו להכיר אחד את השני יותר טוב, ויבחרו מלך ומלכת הנשף, שיבחרו על ידכם!
הנשף יערך בעוד שבועיים, את מקום ושעת הנשף תמצאו על לוח המודעות שליד כיתות ט'.
הדבר השני הוא שכמו שאתם יודעים גם יתחילו המבחנים ואני מבקש שבאמת תשדלו השנה, ותקבלו ציונים גבוהים, ותסיימו את השנה הממוצע גבוה וטוב.
והדבר האחרון אתם משוחררים!
 
*כל התלמידים יוצאים מתוך האולם והולכים להפסקה קצרה של 10 דקות לפני השיעור הראשון*
 
בתוך הבית ספר, על ספסל, יום.
 
זואי
הנשף הזה הולך להיות אחלה!כולם הולכים להיות בו, את יודעת אש כדאי לך לחשוב על התמודדות למלכת הנשף, יש לך סיכוי לזכות, את נראית ממש לא רע, את מהממת!ואת גם רוקדת לא רע, כל מה שאת צריכה זה רק להיות ברחבת הריקודים ושכולם ישימו לב אלייך!
 
אשלי
נראה לך? אני? מלכת הנשף? בחלומות הלילה שלי! אף אחד לא יבחר בי.
 
ליזי
תחשבי על זה שאולי גם אותו ילד שמוצא בן עינייך יבחר להיות מלך הנשף, כמו כל שנה, ואגב קוראים לו טוד, ואת יודעת מה קורה בסוף כשמלך ומלכת הנשף נבחרים נכון?
 
אשלי
אה, טוד איזה שם יפה, בדיוק כמוהו!ולא אני לא יודעת מה קורה אחרי שמלך ומלכת הנשף נבחרים, מה קורה?
 
זואי
טוב זה לא קורה לכולם, אבל לרוב כן, מה שקורה זה שבסוף יש נשיקה!!
 
אשלי
נשיקה?!
 
*הצלצול קטע את דיבורנו והלכנו לכיתה*
 
אחרי כמה שעות, בבית, לילה.

אשלי שכבה במיטתה וחשבה האם כדאי לה ללכת בכלל לנשף?ולנסות להיבחר למלכת הנשף.
 
אשלי
זה דווקא יכול לצאת ממש טוב בשבילי, ככה הוא ידע לפחות שאני קיימת, אבל מה בעניין הנשיקה?
נראה לי שאני יסכים לנסות להיות מלכת הנשף, כי בכל מקרה נשיקה בכלל לא בטוח שתהיה ואם אלוהים ירצה, אז תהיה, וככה יהיה.
 
*לאחר שבועיים של הכנות לנשף*
 
הנשף, ערב.
אשלי הגיעה לנשף ממש יפה!
היא קנתה שמלה אדומה על כתפיות ושמה עקבים לא גבוהים ועגילים אדומים.
 
זואי
ואו, אשלי את באמת מהממת כמו שאמרתי!! נשאר לך רק להיות במרכז תשומת הלב, והתואר של מלכת הנשף יהיה שלך!
 
אשלי
את חושבת?
ואם טוד לא יבחר למלך הנשף?מה אני יעשה?כל המאמץ לא יהיה שווה.
 
ליזי
את יכולה להיות בטוחה שהוא יהיה!אל תדאגי תירגעי, ובואי נלך לרקוד.
 
אשלי באמת רקדה יפה, ואפילו כל מי שהיה בנשף הסתכל עליה, הם נעמדו מסביבה, ופתאום טוד נכנס והתחיל לרקוד איתה.כולם התחילו למחוא כפיים.
 
טוד
את רוקדת יפה, וגם את יפה, את חדשה במקרה בבית הספר?כי לא ראיתי אותך קודם.
 
אשלי
תודה, אל תגזים אני לא עד כדי כך רוקדת יפה, וגם לא עד כדי כך יפה, וכן אני חדשה, שמי אשלי.
 
טוד
את כן רוקדת יפה, אלא למה כל בית הספר עומד ומסתכל עלייך, וברוכה הבאה לבית הספר, אני טוד.
 
*השיר התחלף לשיר סלואו*
 
טוד
רוצה לרקוד?
 
אשלי
כן, בטח.
 
אשלי הניחה את ידיה על צווארו של טוד, והוא הניח את ידיו על מותניה, והם רקדו.הם התחילו להתקרב יותר ויותר והיה נדמה שנשיקה עומדת להגיע עד שפתאום הגיעה מישהי ודחפה את אשלי הצידה.קראו לה בריטני.
 
בריטני
סליחה?!מי את שתרקדי עם חבר שלי?
 
*עיני כל בית הספר הופנו אל המהומה*
 
אשלי לא ידעה מה להגיד, היא לא ידעה בכלל שיש לו חברה!
 
בריטני
מה את משתתקת עכשיו?!אה?וגם אתה טוד, למה פתאום אני רואה אותך רוקד יותר מדיי צמוד יחד עם זאתי?!
 
טוד
אולי תפסיקי לצעוק, קודם כל אשלי לא אשמה, אני הזמנתי אותה לרקוד, דבר שני, זאת לא זאתי לזאתי יש שם וקרואים לה אשלי, ודבר שני יש לי להגיד לך משהו שכבר רציתי להגיד לך וזה שאני רוצה להיפרד, נמאס לי מסצנות הקנאה שלך, ועם כל הסנוביות שלך, אז אנחנו גמרנו!
 
אשלי אני מצטער בשמה, וכולם תמשיכו לרקוד לא קרה פה כלום.
 
*כולם חזרו לרקוד, והמוזיקה הופעלה מחדש*
 
אשלי
אנ..אני מצטערת לא ידעתי שיש לך חברה, זאת הייתה טעות גדולה אני חייבת ללכת, להתראות.
 
אשלי פנתה ללכת, בעוד טוד צועק לה שתחכה.אבל היא עדיין הלכה, ועשתה כאילו היא לא שומעת אותו.
חברות שלה ראו אותה ורצו ללכת אליה, אבל ראו שטוד הולך לערה וידעו שהוא כנראה יסדר את העניינים.
 
על מרפסת באולם הנשף, לילה.
 
טוד
אשלי, זאת לא אשמתך אין לך על מה להצטער.
 
אשלי
בטח שאני אשמה, אם רק הייתי יודעת שיש לך חברה כל זה לא היה קורה, אני ממש מצטערת שבגללי נפרדתם.
 
טוד
מה פתאום בגללך?כמו שאמרתי לה זאת לא פעם ראשונה שהיא עושה לי סצנות כאלה ונמאס לי, את באמת לא קשורה.
ולהפך אני חושב שאת ממש מיוחדת.
 
*טוד התחיל להתקרב לאשלי*
 
העיניים שלהם נעצמו והם התנשקו.
פתאום ליזי באה בריצה למרפסת.
 
ליזי
אשלי, טוד זכיתם במלך ומלכת הנשף! בואו מהר..
אוי אני ממש מצטערת אני רואה שהפרעתי לכם במשהו, אני כבר הולכת.
 
אשלי
לא אל תדאגי אנחנו כבר באים.
 
*טוד חייך לאשלי, ואשלי אליו והם פנו לבמה באולם הנשף כדי לקבל את הכתרים*
 
מנחת הנשף
והנה מלך ומלכת הנשף! אשלי וטוד!!
 
כולם מחאו כפיים, ואשלי וטוד עלו לבמה וקיבלו את כתרים שלהם, והחזיקו ידיים, אפשר היה לראות מהקהל את בריטני עומדת ומתפוצצת מרוב קנאה.
*אשלי צחקקה, ובאמת הוכיחה לעצמה דבר חשוב.
                                    "שבחיים יש הרבה הפתעות".
 
 
 
 
 
 
 זה המחזה הראשון שכתבתי והוא אמור להיות לתחרות כלשהי והייתי צריכה לקצר כמה שיותר בגלל זה חסרים הרבה פרטים.
תגידו מה דעתכם:]