[ליצירה]
לא בדיוק הסגנון שלי, אז קשה לי לנתח, אבל נראה לי שהכל מכוון מדי - סדר הארועים, הפגישות, נשף בית ספר בתחילת השנה... בעיקר השיחות - אף אחד לא נבוך, מבולבל, או מדבר 'סתם'. כל השיחות מכוונות לפגישה בסוף.
שאלה - כשהחברות מזהירות אותה ש'כל הבנות רצות אחריו' הן לא יכלו להזהיר אותה שיש לו חברה?
[ליצירה]
הסיפור באמת חמוד!!!!
אבל זה טיפה מזכיר מדי סרטי קיטש אמריקאים....
הדיבור בין משתתפי המחזה לא קולח.
זה לא דו שיח מהחיים זה בפירוש דו שיח כתוב מה שגורם לך להישאר מחוץ לעלילה...(מקווה שהבהרתי מספיק את כוונתי)
חוץ מזה זה יפה בתור התחלה ואני מאמינה שרק תשתפרי!
בהצלחה רבה!!!
[ליצירה]
אני לא מצליחה לשים את האצבע במדויק עכשיו(ואני קצת קצרה בזמן אני אשתדל למצוא קצת יותר מהמצרך הנדיר הזה ולחשוב יותר טוב)אבל נראה לי שזה קשור לזה שהכל כ"כ צפוי... כ"כ ברור שיש לחתיך חברה ובכלן זאת הוא מתאהב בה וכ"כ צפוי שכשהחברה הקנאית(כמובן) מתערבת החתיך ההורס רוצה להודיע לה שהוא גומר איתה....
אני ממש מעריכה את הרצון לקבל ביקורת והערות עם רצון כזה וכישרון(שרואים שיש) תגיעי רחוק!!!
[ליצירה]
וואו...
אפשר להשוות את זה לסרטי קיטצ' אמריקאים-כל השמות אמריקאים, התגלגלות הסיפור אמריקאית...
הכל כל כך טוב ויפה...
בכל מקרה...(למרות שזה יותר מידי סרט קומדיה רומנטית אמריקאי.) זה די נחמד...
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets