בלילה ההוא שלא נותר מאיתנו דבר שאלת למה אני אוהב אותך חיפשתי תשובות שלא יצטרכו עוד שאלות בלילה ההוא היינו רק שניים בעולם נדמה שזו בדידות או פחדים שאינם מסתפקים בעצמם את הקיר שאליו אני מתנפץ השקט שמחזיק אותי בתוך ההמולה שאלת למה אני אוהב אותך ולא ידעתי אם את מחפשת תשובות או פתרון זמני אני יכול להיות עובר אורח או להישאר עד שתצאי בלילה ההוא לא היה בינינו שברים רק ענפים בודדים, ואגמים קפואים ביקשת לדעת למה אני שותק אני ביקשתי לומר לך שאם אספר הכול משהו ישתנה זה תמיד כואב יותר בלילה ההוא לא נותר לנו איש פחדנו לצאת החוצה לפגוש זרים להסתתר מאכזבות גלויות שאלת למה אני אוהב אותך לא היתה לי תשובה ברורה זרקתי משהו על יופי ועל שקט, ציפייה שמתממשת שום דבר לא חולף זה רק נעצר באופן זמני השעות חלפו השאירו אותנו עם עצמנו מתגוששים בתוך המחשבות מבקשים להישאר אבל משהו סוחף לכיוונים אחרים אז למה אתה אוהב שאלת ואני חיפשתי שיר להקריא או ציטוט מתוחכם מסרט ישן אולי זו לא את, אולי זה אני שמחפש אהבה בכול מחיר שמנסה להיות רומנטי ומאבד את הכול בלילה ההוא איבדנו את הכול כול העשתונות, התחושות את כול הציפיות השארנו לאחרים הבטתי בך דרך המראה שעל הקיר יכולתי לראות אותך מכול הצדדים לא ביקשתי דבר להגשים זה מיותר לחשוב, שרגע אחד מספיק כדי לקחת הכול שאלת למה אני אוהב אותך הבטתי בך רק בגללך, אין שום סיבה אחרת לחפש לפעמיים לוקח זמן להבין דברים קטנים ואז באות המחשבות להפריע בלילה ההוא, חיכיתי לבוקר כדי לתת לזה להפסיק אין שום סיבה אחרת, רק ציפיות שאין להן פחד עתיד שלא מבקש רחמים או חומות ביצורים.